.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چند توصیه مهم برای بعد از عمل ابدومینوپلاستی

 

عمل ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم، یکی از انواع جراحی های زیبایی و پلاستیکی می باشد. این عمل زیبایی به صورت حذف چربی های اضافه در ناحیه شکم و پهلو و کشیدن پوست شل و آویزان شده شکم انجام می گیرد که به فرد کمک می کند که شکمی صاف تر و زیباتر داشته باشد.

البته پس از این عمل جراحی فرد ملزم به رعایت نکات ویژه مراقبتی برای بهبود روند درمان و گرفتن نتیجه مطلوب می باشد.
تاثیر مراقبت های بعد از عمل در نتایج آن

مراقبت هایی که پس از هر عمل جراحی انجام می پذیرند در نتیجه ی مطلوب به دست آمده پس از دوران نقاهت بسیار مؤثر می باشند.از این جهت توجه و رعایت آن ها از اهمیت بالایی در روند بهبودی برخوردار است.

از مهم ترین تاثیرات مراقبت های پس از عمل ابدومینوپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کاهش زمان مدت دوره ی نقاهت
    بهبودی سریع زخم ها
    جلوگیری از بروز عوارض جانبی شدید و خطرناک مانند عفونت
    بالا بردن رضایت از نتیجه ی به دست آمده پس از عمل

موارد ذکر شده بسیار دارای اهمیت می باشند و تنها رسیدن به آن ها رعایت نکات مراقبتی می باشد که پزشکان نیز بر تأثیر آن ها بر روند درمان و نتایج به دست آمده نیز تاکید دارند.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 1 دی 1400

تسمه کش اتوماتیک در قم
در قم انواع مختلف تسمه کش اتوماتیک وجود دارد و در بازار یزد فروش خوبی برای خود دارد.

تسمه های اتوماتیک یا تمام اتوماتیک در حال حاضر در انواع مختلف توسط شرکت ها و مارک های مختلف با کیفیت های مختلف تولید می شوند.

کاربرد کلی بند چیست؟
امروزه تسمه ها کاربردهای زیادی دارند ، از دستی گرفته تا اتوماتیک ، و ممکن است به عنوان (ماشین های بسته بندی) شناخته شوند ، از تسمه هایی در کارگاه ها / کارخانه ها و کارخانه های بسته بندی محصولات. و از کالاهای مختلف ، به عنوان مثال ، برای بسته بندی کارتن کالا استفاده می شود.

کمربند نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

تسمه های اتوماتیک یا تمام اتوماتیک چگونه کار می کنند؟
نحوه عملکرد این ماشین ها به این صورت است که متخصص محصول یا محصول مورد نظر را در دستگاه قرار می دهد و پس از قرارگیری صحیح دستگاه ، بسته بندی را به طور خودکار شروع می کند و در نهایت تسمه های بسته بندی توسط Heats یا مشت به هم و محکم می شود.

در بیشتر موارد ، دستگاه های تسمه دارای دفترچه راهنما و ضمانت پشتیبانی هستند که در صورت بروز مشکل می توانید از دفترچه راهنما یا پشتیبانی کمک بگیرید.

راهنمای خرید انواع بندهای اتوماتیک یا تمام اتوماتیک
تسمه های نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک دستگاه های حساسی هستند ، بنابراین به همین دلیل باید خرید خود را از نمایندگی و فروشگاهی انجام دهید که دستگاه کمربند شما را تضمین می کند ، به عنوان مثال ایران پک یکی از تولیدکنندگان است و فروشنده ای معتبر با مارک های مختلف است. و کلیه محصولات خود را با کیفیت بالا و ضمانت شرکت به بازار و مشتریان ارائه می دهد.

و همیشه به خاطر داشته باشید که کیفیت و ضمانت محصول را فدای ارزان بودن نمی کنید ، اگر در هنگام خرید این نکات را مد نظر داشته باشید ، مطمئناً یک خرید موفق خواهید داشت.

انواع مدل بند در بازار:
کمربند بادی
بند دستی
کشش کمربند اتوماتیک
کشش کمربند نیمه اتوماتیک
بند میز
بند قابل شارژ

قیمت کمربند اتوماتیک در بازار
قیمت کمربند با توجه به مدلهای کمربند متفاوت است ، البته مواردی مانند تورم و قیمت بالای محصولات موجود در بازار نیز باعث افزایش قیمت می شود و در صورت واردات دستگاه های کمربند ، قیمت دستگاه متناسب با ارز تغییر می کند. قیمت

اما برخی از شرکت های ایرانی مانند ایران پک سعی می کنند این دستگاه ها را به طور کامل ایرانی کنند تا بتوانند قیمت ها را متعادل نگه دارند و به خودکفایی برسند.

منبع:https://iranpack.net/automatic-belt-tensioner-in-qom/



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : یک شنبه 10 مرداد 1400
.

تسمه های برقی و پنوماتیک در اصفهان: تسمه های برقی و پنوماتیک را تسمه دستی نیز می نامند که اندازه آنها کوچک است اما کاربردهای زیادی در صنعت و بسته بندی دارد.

نحوه کار و معرفی تسمه های برقی و پنوماتیک را در پاراگراف های زیر بخوانید.

بند برقی
تسمه های برقی در مدل ها و دسته بندی های مختلف توسط شرکت ها و مارک های مختلف تولید می شوند و انواع مختلفی دارند.

انواع بندهای دستی
تسمه های دستی به مدل ها (ساده یا آنالوگ / قابل شارژ / بادی) تقسیم می شوند و هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و می توان از آنها در زمینه های مختلف استفاده کرد.

تسمه برقی و پنوماتیک

دستگاه تسمه ساده

دستگاه ساده تسمه زنی با استفاده از نیروی دستی کار می کند ، به این معنی که تسمه های دور کارتن یا محصول خود را کاملاً با دست می کشید و پس از اتمام کار با تسمه دستی ، تسمه ها را سفت می کنید. و به هم مشت بزنند.

کشش کمربند قابل شارژ
دستگاه های کمربند قابل شارژ از طریق برق تغذیه می شوند و دارای باتری هایی با ظرفیت های مختلف هستند ، به این معنی که می توانید با اتمام باتری تسمه را شارژ کرده و از آن استفاده کنید.

دستگاه های تسمه پنوماتیک
این نوع کمربندها با نیروی باد کار می کنند و باد هستند. شما تسمه را داخل دستگاه قرار می دهید تا محصول را بسته بندی کنید و محصول توسط انرژی باد بسته بندی می شود و در آخرین مرحله ، دستگاه کمربندها را می کشد و محکم می کند. و در نهایت مشت می زند و به یکدیگر متصل می شود.

قیمت بند دستی
قیمت تسمه دستی با توجه به مدل تسمه متفاوت است. قیمت برخی از تسمه های ساخت خارجی بر اساس تورم و قیمت ارز گران تر یا ارزان تر می شود ، اما تسمه های داخلی ارزان تر از قیمت تسمه خارجی است. رطوبت و ثبات قیمت بهتر است زیرا در داخل کشور تولید می شود و در برخی موارد تورم و قیمت بالا ممکن است بر قیمت بندهای دستی تأثیر بگذارد.

حرف آخر
تسمه های دستی یکی از رایج ترین انواع تسمه ها هستند که در انواع و مدل های مختلف تولید می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند.

بندهای دستی کاربردهای زیادی در تولید / کارگاه ها / انبارها دارند و نقش مهمی در بسته بندی کالا و محصولات ایفا می کنند.

منبع:https://iranpack.net/electric-and-pneumatic-belt-in-isfahan/



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : یک شنبه 10 مرداد 1400
.

تسمه برقی و پنوماتیک در کرج
کمربندهای برقی و پنوماتیک در کرج: کمربندهای برقی و پنوماتیک را کمربند دستی نیز می نامند که اندازه آنها کوچک است اما کاربردهای زیادی در صنعت و بسته بندی دارد.

نحوه کار و معرفی کمربندهای برقی و پنوماتیک را در بندهای زیر بخوانید.

بند برقی در کرج
تسمه های برقی در مدل ها و دسته های مختلف توسط شرکت ها و مارک های مختلف تولید می شوند و انواع مختلفی دارند.

انواع بند دستی در کرج
تسمه های دستی به مدل (ساده یا آنالوگ / شارژی / بادی) تقسیم می شوند و هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و می توانند در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

تسمه برقی و پنوماتیک

دستگاه تسمه ساده

دستگاه تسمه ساده با نیروی دست کار می کند ، به این معنی که شما می توانید نوارهای اطراف کارتن یا محصول مورد نظر خود را کاملاً با دست بکشید و پس از اتمام کار با بند دستی ، بندها را محکم کنید. و به هم مشت بزنید.

کشسان تسمه شارژی

دستگاه های تسمه قابل شارژ از طریق برق کار می کنند و دارای باتری هایی با ظرفیت های مختلف هستند ، به این معنی که می توانید کمربند را شارژ کرده و مجدداً از آن استفاده کنید.

دستگاه های تسمه پنوماتیک

این نوع تسمه ها با نیروی باد کار می کنند و باد هستند. شما برای بسته بندی محصول کمربند را درون دستگاه قرار می دهید و محصول توسط انرژی باد بسته بندی می شود و در آخرین مرحله دستگاه کمربندها را می کشد و محکم می کند. و سرانجام مشت و متصل می شود.

قیمت بند دستی در کرج
قیمت بندهای دستی با توجه به مدل های بند متفاوت است. قیمت برخی از تسمه های ساخت خارجی براساس تورم و قیمت ارز گران یا ارزان می شود ، اما تسمه های ساخت داخل ارزان تر از تسمه های خارجی است. ثبات مرطوب و قیمت بهتر است زیرا در کشور تولید می شود و در برخی موارد تورم و گرانی ممکن است بر قیمت بندهای دستی تأثیر بگذارد.

حرف آخر
تسمه های دستی یکی از متداول ترین انواع تسمه ها هستند که در انواع و مدل های مختلف تولید می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند.

بندهای دستی کاربردهای زیادی در ساخت / کارگاه ها / انبارها دارند و نقش مهمی در بسته بندی کالاها و محصولات دارند.

منبع:https://iranpack.net/electric-and-pneumatic-belt-in-karaj/



:: برچسب‌ها: تسمه کش-تسمه کش بادی-تسمه کش برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : یحیی
ت : جمعه 3 مرداد 1400
.

در ساخت ، نگهداری و توزیع مواد از ابزارهای مختلفی برای بلند کردن مواد و ابزار استفاده می شود. یکی از این ابزارها جرثقیل برقی تک فاز است. اکثر برنامه های کاربردی صنعتی دارای سه فاز هستند ، اما در بعضی موارد فقط برق تک فاز موجود است که در این حالت لنگر مدار الکتریکی 110 و 230 ولت تک فاز مورد نیاز است.

از جرثقیل های برقی و دستی برای جابجایی عمودی مواد استفاده می شود ، اما بیشتر این جرثقیل ها از نظر شکل ظاهری و همچنین نوع مصرف انرژی برای کاربردهای "کوچک صنعتی" مناسب نیستند. سیم بکسل تک فاز جرثقیل برقی (بالابر) یکی از محصولات مناسب برای این نوع استفاده است.

همچنین جرثقیل کششی تکفاز بر روی پایه مناسبی برای جابجایی تجهیزات ساختمانی نصب شده و مواد مورد نظر را در جهت عمودی به حداکثر ظرفیت خود منتقل می کند. در جرثقیل های برقی تک فاز می توان سیم بکسل را با استفاده از 220 ولت تا 1000 کیلوگرم با استفاده از برق شهری بارگیری کرد. طول سیم بکسل در این نوع می تواند از 18 تا 30 متر متغیر باشد. وزن سیم بکسل های تک فاز برقی می تواند از 24 تا 33 کیلوگرم باشد ، با حداقل و حداکثر سرعت 5 تا 10 متر در دقیقه. قطر و طول کابل در این نوع جرثقیل ها به ترتیب می تواند تا 4.7 میلی متر و 12 متر باشد.
جرثقیل های برقی تک فاز باید همیشه از منبع تغذیه مستقل استفاده کنند ، زیرا بالابرهای زنجیره ای تک فاز به جریان زیادی احتیاج دارند که اگر به طور مستقل کار نکنند ، همیشه نمی توان آنها را بازسازی کرد. یکی از موارد استفاده این نوع جرثقیل های برقی تک فاز در آسانسور در منازل و ادارات استفاده می شود.
ویژگی های جرثقیل برقی تک فاز
* عملکرد بالا: این محصول در عین اینکه در اندازه کوچک طراحی شده است ، کاربرد بسیار بالایی دارد.
* سبک و قابل حمل: حجم و وزن کم محصول ، محصول قابلیت حمل آسان را برای کاربر فراهم می کند که از ویژگی های منحصر به فرد این محصول است.
* حجم کم و ابعاد کوچک: یکی از ویژگی های خاص این محصول حجم کم و ظاهر متفاوت آن در مقایسه با جرثقیل های صنعتی موجود است. این محصول در اکثر مکانهایی که دسترسی به آنها دشوار است به راحتی نصب می شود.
* برای مصارف خانگی و صنعتی: این جرثقیل در اکثر مکانهای کوچک که امکان نصب هیچ جرثقیل وجود ندارد به راحتی نصب می شود.

* به صورت تک لایه و دو لایه قابل استفاده است: از این نوع جرثقیل ها می توان در دو حالت ، یک لایه (یک لایه سیم بکسل) و دو لایه (دو لایه سیم بکسل) استفاده کرد.
* قابلیت اطمینان بالا
* دارای استانداردهای اروپایی است

منبع:https://mg-trade.ir/جرثقیل-برقی-فاز/



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 26 تير 1400
.

جرثقیل سقفی و سیم بکسل
انتخاب جرثقیل سقفی مناسب برای بیشتر کاربران یک کار ترسناک است. مطمئناً در کاتالوگ جرثقیل های سقفی به جدولهایی پر از شماره برخورد کرده اید. برای سهولت و هوشمند سازی انتخاب شما ، لیستی از مهمترین مشخصات جرثقیل های سقفی زنجیره ای را آماده کرده ایم.

فروش جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی
به دلایل مختلفی از بالابرهای دستی و زنجیری برقی استفاده می شود. در مرحله اول باید محیط استفاده و نوع بار مورد استفاده را مشخص کنید.

ظرفیت جرثقیل سقفی:
ابتدا باید بدانیم که جرثقیل سقفی برای بالا بردن چه وزنه ای نیاز دارد؟ پس از داشتن وزن دلخواه ، می توانیم ظرفیت مناسب جرثقیل سقفی را انتخاب کنیم. معمولاً برای ایمنی بیشتر ، آسانسور با تناژ بالاتر از مقدار مورد نیاز تهیه می شود. این کار برای ضریب ایمنی بالاتر و کاهش فرسایش جرثقیل در طول زمان انجام می شود.

برای استعلام قیمت و خرید انواع جرثقیل سقفی طناب بکسل و زنجیر با بازرگانی محمود قراچورلو تماس بگیرید.

قیمت جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی
بلند کردن
برای این بخش ، ما باید دو نکته مهم را در نظر بگیریم. در مرحله اول ، بار در جرثقیل سقفی در چه بلندی است و در مرحله دوم ، در مقایسه با جرثقیل در چه ارتفاعی است.

به طور کلی ، طول زنجیری که با بالابر خریداری می کنید بسیار مهم است. زیرا اگر زنجیر کوتاه باشد ، امکان افزودن زنجیر به آن وجود ندارد و باید کاملاً جایگزین زنجیره شود که این هزینه سنگینی خواهد داشت؛ اما اگر در ابتدای خرید به اندازه کافی زنجیر بخرید ، هزینه قابل توجهی متحمل نمی شوید.

هنگام خرید بهتر است 50 سانتی متر تا 1 متر زنجیره اضافی خریداری کنید.

سرعت
سرعت بالا بردن یکی از مشخصه هایی است که از نظر خریداران اهمیت چندانی ندارد اما بسیار حیاتی و ضروری است. برای انتخاب سرعت بالا بردن جرثقیل سقفی بهتر است با متخصصین مشورت کنید. سرعت های معمولی از 2 فوت در دقیقه تا 16 فوت در دقیقه است و سرعت های بالاتر تا 100 فوت در دقیقه تولید می شوند.

سرعت صعود به عوامل مختلفی بستگی دارد. عامل اصلی ایمنی است. برخی از عواملی که برای تعیین سرعت مورد نیاز بالابر باید در نظر گرفته شود عبارتند از: نحوه برداشتن بار ، شکنندگی ، ضربه بار و شرایط محیطی.

برای سفارش و خرید انواع جرثقیل سقفی طناب بکسل و زنجیر با بازرگانی محمود قراچورلو تماس بگیرید.

ورودی برق
توان ورودی همچنین یک پارامتر بسیار مهم در تهیه جرثقیل های سقفی است. نوع و مقدار ولتاژ ورودی جرثقیل باید قبل از خرید تعیین شود. اگر از جرثقیل با ولتاژ نامناسب استفاده می کنید ، احتمال سوختن موتور الکتریکی جرثقیل وجود دارد.

کلید کنترل ولتاژ
ولتاژ کنترل ولتاژ خروجی جرثقیل در مدار کنترل است. به زبان ساده ، این مقدار ولتاژ جریان یافته از سوئیچ اپراتور جرثقیل است. این مقدار می تواند 115 ولت یا 24 ولت باشد. در صورت امکان ، 24 ولت به دلایل ایمنی بهتر است.

کنترل طول آویز کابل
طول کابل کنترل ، طول کابل کنترلی است که از آسانسور تا فرمان آویزان است. طول این کابل بسته به محل کنترل نسبت به بالابر متفاوت است. در موارد خاص امکان کاهش یا افزایش طول کابل وجود دارد. به عنوان مثال ، یک جرثقیل ممکن است دستگاهی را تا عمق 10 متری از کانال بیرون بکشد ، اما اپراتور روی زمین است. این بدان معنی است که تفاوت طول زنجیر و کابل کنترل 10 متر است. اما به طور استاندارد ، ارتفاع کابل کنترل 100 لیتر 120 سانتی متر از طول زنجیر انتخابی شما کمتر است. به عبارت دیگر در ارتفاع 100 تا 120 سانتی متری زمین قرار دارد.

چرخ دستی
انواع مختلف چرخ دستی وجود دارد که بسته به شرایط کار ، نوع پل جرثقیل و هزینه آن می تواند متفاوت باشد. محبوب ترین ترول ها به شرح زیر است:

جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی
واگن برقی ساده: این واگن برقی می تواند مستقیماً توسط اپراتور با استفاده از سیم یا طناب آویز در امتداد ریل جابجا شود. این نوع واگن برقی معمولاً برای کار با وزنه سبک در کارگاه های کوچک استفاده می شود.

واگن برقی زنجیری: این نوع ترولی دارای یک مجموعه گیربکس ساده است که با حرکت زنجیر و چرخاندن فیوز در سر دنده ها ، ترولی را در مسیر ریل حرکت می دهد. چرخ دستی های زنجیری برای وزن کم و مقدار کمی حرکت نیز توصیه می شود و کار با آن راحت تر از چرخ دستی دستی است.

خرید جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی
چرخ دستی برقی: این نوع کالسکه بهترین و راحت ترین نوع کالسکه در چندین کاربری است. چرخ دستی های برقی دارای موتور و گیربکس جداگانه ای هستند که به شما امکان می دهد با فشار یک دکمه به راحتی در امتداد ریل ها حرکت کنید. سرعت چرخ دستی برقی پارامتر موثری در ایمنی محل کار شماست. برای وزنه های سنگین تر ، از سرعت چرخ دستی کمتری استفاده می کنند. کنترل حرکت چرخ دستی برقی به صورت کلیدهای جداگانه یا کلیدهای مشترک با بالابر موجود است.

واگن برقی زنجیره ای جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی
نوع مشخصات بوم جرثقیل
به طور کلی سه نوع پروفیل برای تیرهای جرثقیل وجود دارد.

جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی
نمایه (پرتو) I: این نوع نمایه که به H یا I معروف است ، دارای دو نوع بخش S و بخش W است. با توجه به تصویر بالا ، که تصویری از سطح مقطع تیرهای H از دو نوع مختلف است ، می بینید که در نوع W لبه های فلنج کاملاً موازی هستند ، اما در نوع S این لبه ها ناهموار و دارای یک شیب در داخل مقادیر مناسب لبه در دو نوع S و W متفاوت است.

WF-eam: این نوع پروفیل ها که قیمت بالاتری نسبت به نوع I یا H دارند ، برای استفاده در جرثقیل ها ساخته می شوند. این پروفیل ها دارای سه قسمت مختلف هستند که با جوشکاری نفوذی به یکدیگر متصل می شوند. قسمت تحتانی که بیشترین فشار را تحمل می کند از فولادهای پر کربن با مقاومت بالا و سختی بالا ساخته شده است که به دلیل حرکت واگن برقی و اصطکاک چرخ های آن دچار خوردگی سایشی نمی شوند. بخشهای وب و فلنج از فولادهای معمولی به قسمت پایین به صورت تسمه های صاف جوش داده می شوند.

منبع:https://mg-trade.ir/جرثقیل-سقفی/



:: برچسب‌ها: جرثقیل , سقفی , جرثقیل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 26 تير 1400
.

طناب بکسل (طناب فولادی) مجموعه ای از سیم های فلزی است که به صورت مارپیچ به هم گره خورده و یک طناب ترکیبی را تشکیل می دهد که به آن طناب گذاشته می شود.

در آغاز از سیمهای آهنی فرآوری شده استفاده می شد ، اما امروزه فولاد ماده اصلی مورد استفاده در سیم بکسل است.
از نظر تاریخی ، طناب های بکسل از زنجیره های آهن پردازش شده که بیشترین آسیب را دیده اند ، تکامل یافته اند.
طنابهای بکسل با استفاده از جرثقیل در معدنکاری در دهه 1830 ساخته شد. از طناب بکسل به صورت پویا برای بلند کردن آسانسور و ارسال نیروی مکانیکی استفاده می شود. از طناب بکسل برای انتقال فشار به مکانیزم هایی مانند کابل های بودن یا سطوح کنترل متصل به اهرم هواپیما و پدال در کابین خلبان استفاده می شود.
سیم بکسل مدرن توسط مهندس معدن آلمانی ، ویلهلم آلبرت ، بین سالهای 1831 و 1834 برای استفاده در معدن کوههای هرز در آلمان اختراع شد. این نوع طنابهای فولادی به سرعت مورد قبول واقع شدند زیرا برتری آنها از طنابهای شاهدانه یا زنجیرهای فلزی ثابت شد.

اولین طناب های فولادی ویلهلم از سه رشته چهار سیم تشکیل شده بود. در سال 1840 ، رابرت استرلینگ این روند را پیش برد.
در ایالات متحده ، تولید طناب فولادی توسط جان روبلینگ در سال 1841 آغاز شد و پایه موفقیت وی در ساخت پل معلق بود.

روبلینگ نوآوری هایی را در طراحی ، مواد و ساخت طناب های فولادی معرفی کرد.
در نیمه دوم قرن نوزدهم ، سیستم های طناب سیمی بیشتر برای انتقال نیروی مکانیکی ، از جمله تله کابین استفاده می شد. سیستم های یدک کشی یک دهم خطوط شافت هزینه دارند و اصطکاک تلفات کمتری نسبت به خطوط شافت دارند. با توجه به این مزایا ، از سیستم های سیم بکسل برای انتقال نیروی مکانیکی بیش از کیلومتر استفاده می شود.

منبع:https://mg-trade.ir/تاریخچه-سیم-بکسل/



:: برچسب‌ها: سیم بکسل , بکسل , سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 26 تير 1400
.

 

آسانسور وسیله ای الکتریکی است که برای جابجایی و حمل و نقل در ساختمانهای چند طبقه استفاده می شود. این دستگاه الکتریکی مانند هر دستگاه دیگری از اجزای مختلف تشکیل شده است. از طناب بکسل برای جابجایی کلیه آسانسورها استفاده می شود. بسته به نوع و عملکرد آسانسور ، انواع مختلف سیم بکسل استفاده می شود. بسیاری از شرکت ها در جهان این محصول پرکاربرد را تولید می کنند اما برخی از این مارک ها برای آسانسور مناسب هستند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه کدام مارک برای طناب های بکسل آسانسور مناسب است صحبت کنیم.

درباره سیم بکسل

به مجموعه سیم ها ، هسته ها و لایه های سیم که در هم آمیخته می شوند و طناب تشکیل می دهند ، سیم بکسل یا طناب فولادی نامیده می شود. هسته سیم بکسل آسانسور یا استیل یا کنف است که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند. طناب بکسل برای اولین بار در سال 1834 در آلمان توسط جولیوس آلبرت برای استفاده در معادن ساخته شد. امروزه از این سیم های انعطاف پذیر در کاربردهای مختلفی مانند آسانسور ، آسانسور ، جرثقیل و ... استفاده می شود. به طور کلی ، طناب های بکسل از نظر ضخامت ، ماده اصلی ، بافت و نوع عملکرد متفاوت هستند.

سیم بکسل چه زمانی استفاده می شود؟

به طور کلی از طناب بکسل در هر جایی که نیاز به حرکت و حرکت باشد استفاده می شود. به عنوان مثال ، از آن در ساخت سد ، کشتی سازی ، معدن ، شیلات ، ماهیگیری ، حفاری ، آسانسور ، صنعت نفت ، صنایع پتروشیمی و گاز ، صنعت خودرو ، صنعت برق ، شرکت های ساختمانی و سایر موارد استفاده می شود.
اهمیت استفاده از طناب بکسل در آسانسور

اگرچه حدود 110 سال از استفاده از طناب بکسل در آسانسور می گذرد ، اما این طناب فولادی هنوز در آسانسور استفاده می شود. دلیل این استفاده طولانی مدت به دلیل عمر طولانی ، کیفیت خوب برای سواری و عدم نیاز به نگهداری و تعمیر طناب های بکسل است. به طور کلی ، دلایل اصلی استفاده از طناب بکسل در آسانسور عبارتند از:

سیم های یدک کش به مرور زمان به دلیل فرسودگی فرسوده می شوند و وقتی این سایش افزایش می یابد ، سیم های سطح طناب فولادی پاره می شوند که در این صورت به دلیل این ویژگی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده هستند ، یعنی تعیین ساییدگی و پارگی با چشم غیر مسلح از سیم بکسل در آسانسور استفاده می شود.

ویژگی دیگری که دلیل اصلی استفاده از طناب بکسل در آسانسور است موازی بودن سیم ها است. این نوع چیدمان به این معنی است که اگر مشکلی در یکی از آنها وجود داشته باشد ، اجزای دیگر با هم آن نقص را جبران می کنند و این برای حفظ ایمنی آسانسور بسیار مهم است.

منبع:https://mg-trade.ir/کدام-برند-برای-سیم-بکسل-آسانسور-مناسب-ا/



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 26 تير 1400
.

 

تسمه های یدک کش برای تسکین بسیار مفید است و برای بسیاری از آنها اولین انتخاب برای بهبود است. درست است که ما از کمربند زیاد استفاده می کنیم ، اما مهم این است که چگونه از کمربند ایمن استفاده کنیم.
تسکین توسط کمربند بسیار آسان است ، شما به یک کمربند مناسب برای دو ماشین و دو شکل نیاز دارید.
قبل از اتصال هر دو ماشین ، تا می توانید ماسه و گل را از جلوی چرخ ها خالی کنید تا اطمینان حاصل کنید که تسکین راحت تر است.
کمربند را به دستگاهی که نیاز به بازیابی دارد و فقط به نقطه مشخص شده روی دستگاه وصل کنید
و سپس کمربند را به اتومبیلی که می خواهد کمک کند وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ پیچ و گره ای در بند وجود ندارد.
به محض اتصال این دو اتومبیل توسط کمربند ، بهبودی عملاً شروع شده است و شما هرگز نباید از کمربند عبور کنید.
اطمینان حاصل کنید که تسمه در موقعیت S قرار دارد و فاصله بین اتومبیل ها به اندازه نصف تسمه است.
برخی از محققان می گویند پتو بازیابی باید روی کمربند باشد ، اما ما پیشنهاد می کنیم که یک یا هر دو طرف را به هم نزدیک کرده و استفاده از پتو در وسط کمربند کمی دست و پا گیر باشد.

راننده هر دو اتومبیل باید به صورت بی سیم وصل شود و ترجیحاً شخص سوم نیز باید از خارج به صورت بی سیم به رانندگان متصل شود.
شخص سوم باید مراقب باشد در فاصله ای از محل حادثه رانندگان را در صورت بروز اتفاق یا پاره شدن به آنها اطلاع دهد.
راننده وسیله کمک باید به راننده اطلاع دهد که می خواهد با سرعت بسیار کمی مانند راه رفتن حرکت و حرکت کند. کشش تسمه می آید و این حالت کشش نیروی مورد نظر را به ماشین گیر کرده منتقل می کند و باعث می شود از سوراخ خارج شود.
اگر این اولین بار نیست ، دوباره با قدرت اولیه و شتاب بیشتری امتحان کنید. راننده ماشین هنگام کشیدن ماشین باید همزمان حرکت کند.
حتماً بدانید که هر کمربند با هر بار استفاده کاهش می یابد و معمولاً پس از حداکثر 20 بار استفاده باید تعویض شود. این بدان معنا نیست که در موارد مختلف 20 کاربرد وجود دارد ، بلکه در کل 20 کاربرد است.
در صورت مشاهده پارگی یا بریدگی یا آسیب دیدگی کمربند قبل از 20 بار ، باید کمربند را عوض کنید.
همین روند در هنگام یدک کشی نیز باید انجام شود ، با این تفاوت که شما می خواهید آمبولانس را به جلو به ارومی ببرید تا کمربند اضافی روی زمین به پایان برسد تا دستگاه ضربه زدن به جلو کشیده شود.

به هیچ هنوان از تسمه های غیر کششی استفاده نکنید چون باعث اسیب به هردو ماشین میشند.

یادتون باشه که تسمه هیچ وقت نباید در هیچ شرایطی به مال بند وصل بشه.

سوال مهم اینه که حالا مگه چه اتفاقی ممکنه بیوفته؟!

معمول ترین موضوع اینه که خودروی امداد خودش بتپه.

مهم اینه که ببینید چرا این اتفاع افتاد و راه حل رو پیدا کنید که وقتی ماشین امداد در ا‌ومد دوباره به ماشین گیر‌کرده کمک کنید.

منبع:https://www.dodeff.com/how-to-use-recovery-equipment-step-five/



:: برچسب‌ها: #تسمه #چرخ #ریکاوری #لوازم #لوازم آفرود ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 16 تير 1400
.

جرثقیل برقی کارگاهی وسیله ای است که در فضای داخلی به خصوص در تعمیرگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت دائمی نصب می شود و برای جابجایی و حمل بار در محدوده وزنی 2 تا 3 تن مناسب و برای تخلیه بار مناسب است. از جمله ویژگی هایی که جرثقیل کارگاهی دارد می توان به جک های هیدرولیکی اشاره کرد که حرکت و تخلیه بار و با کنترل کامل را آسان می کند.
به دلیل قابلیت های این نوع جرثقیل ها و همچنین نصب و نصب آسان آنها ، مدل های مختلفی دارند. این شامل جرثقیل های سقفی کارگاهی ، جرثقیل های کارگاهی زنجیره ای ، جرثقیل های دستی کارگاهی و جرثقیل های کارگاهی برقی است که هرکدام با توجه به میزان بار که از چندین دستگاه ساده با هم ایجاد می شوند ، قادر به جابجایی انواع دستگاه ها هستند و همین امر منجر به عنوان یک مزیت مکانیکی در نظر گرفته شود.

کاربرد اصلی این نوع جرثقیل بلند کردن و جابجایی بارهایی است که روی پالت نیستند ، یعنی حمل بارهایی که روی زمین هستند ، با آویختن بار روی قلاب هنگامی که بار بین پایه های قرار می گیرد جرثقیل کارگاهی و با زنجیر یا تسمه به قلاب متصل می شود ، باید توجه داشت که هرچه دکل از مرکز پایه ها به انتهای جرثقیل کارگاهی نزدیک شود ، قدرت دستگاه کمتر است. می تواند کاهش یابد و باید کاهش یابد. حداکثر ارتفاع صعودی در جرثقیل برقی کارگاهی 2.5 تا 3 متر است و وزن دستگاه تا 250 کیلوگرم متغیر است.
ویژگی های جرثقیل برقی کارگاهی
جرثقیل برقی کارگاهی در حالت استاندارد و برای برخی از نمونه ها

  •  دارای 6 چرخ است.
  •  بوم آنها توسط کاربر قابل تنظیم است.
  •  پایه های آنها را می توان باز و بسته کرد (از جمله).
  •  کارایی کار آنها در بلند کردن اجسام بین 2 تن تا 3 تن است.
  •  آنها همچنین به یک پمپ هیدرولیک دستی مجهز هستند.
  •  آنها همچنین توانایی تخلیه سریع را دارند.

منبع:shorturl.at/ntvJM



:: برچسب‌ها: #جرثقیل برقی #جرثقیل #برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 12 تير 1400
.

روکش های صندلی وظیفه تمیز نگه داشتن صندلی های خودرو را دارند و نقش مهمی در تمیزتر و زیباتر نشان دادن ماشین دارند. به طور کلی ، روکش صندلی ها به دو دسته پارچه ای / چرمی تقسیم می شوند.

مزایا و معایب روکش صندلی های پارچه ای:

یکی از مهمترین مزایای تودوزی پارچه تنوع رنگ آنها است که بسیار بیشتر از روکش چرم است.
مورد دوم اینکه برخلاف روکش چرم ، در تابستان و هوای گرم باعث تعریق سرنشینان نمی شود و همچنین در زمستان و هوای سرد باعث گرم شدن راننده و سرنشینان می شود.
از دیگر مزایای روکش های پارچه ای راحتی و دوام بالای آن است که آن را بسیار طلبکار می کند.
معایب:

از معایب تودوزی پارچه می توان به سختی تمیز و شستن اشاره کرد که در صورت کثیف بودن مشکل است و به راحتی نمی توانید روکش چرم تودوزی را تمیز کنید.

و یک نکته مهم در مورد پوشش های پارچه ای این است که تا آنجا که می توانید یک روکش با وزن و ضخامت بالا بخرید زیرا طولانی تر و با دوام تر خواهد بود ، پوشش های نازک پارچه دوام کمتری دارند.

مزایای روکش صندلی چرمی
روکش های چرمی نیز نوعی پوشش هستند که انواع مختلفی دارند و در انواع مختلفی تولید می شوند و همچنین با رنگ های متنوع تولید می شوند.

راحتی و سهولت در نظافت ، نظافت و نگهداری از اولین مزیت های روکش چرم است که در مقایسه با روکش پارچه ای بسیار آسان است ، به طوری که فقط با یک پارچه مرطوب می توانید روتختی را مانند روز اول پاک کنید. تمیز.

این نوع روکش صندلی ها بیشتر در اتومبیل های نمایندگی و مسافربری مورد استفاده قرار می گیرد ، روکش های چرمی جلوه اسپرت تری به خودرو می دهند و خودرو را زیباتر می کنند و برای کسانی که دوست دارند ماشینشان زیبا و مدرن باشد بسیار مناسب است.

معایب:

این نوع روکش های چرمی در هوای گرم و تابستان خودرو را گرم کرده و باعث تعریق سرنشینان می شود و در زمستان و هوای سرد باعث گرم شدن دیرتر خودرو و تحمل سرما بیشتر هوای سرنشینان می شود. .

برخی از ویژگی های پوشش صندلی خوب:

مقاومت در برابر سایش و دوام بالا
تعریق کمتری دارد
شستشو و تمیز کردن آسان است
بدون تغییر رنگ در نور خورشید
داشتن الیاف با کیفیت بالا و دوخت عالی
البته همه این گزینه ها ، معایب و مزایا نیز بخشی از نظرات و استانداردهای مختلف هستند و محدود به این موارد نیستند و امکان کاهش یا افزایش گزینه ها وجود دارد.

منبع:https://tehlux.com/the-best-place-to-buy-a-seat-cover-in-tehran/



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 2 تير 1400
.

فک رهن چگونه انجام میشود؟

 

اگر به مسائل حقوقی علاقمندید و یا در این حوزه دوست دارید باشید شاید تا به حال مسائلی مانند فک رهن به گوشتان خورده و یا پرونده هایی از این قبیل را دیده باشید. خوشبختانه مقنن در ماده 771 ق.م رهن را عقدی تعریف کرده مدیون مالی را به عنوان وثیقه به داین می دهد. رهن دهنده را راهن و طرف دیگر را مرتهن می گویند. در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که فک رهن چیست و چه کاربردی در مسائل حقوقی دارد پس با ما در این بحث تخصصی همراه باشید.

عقد قراداد رهن برای مرتهن جایز وبرای راهن لازم است و مرتهن می تواند هر وقت که بخواهد آن را برهم بزند ولی راهن حق انجام همچین کاری را ندارد و باید از راه قانونی این مسیر را طی کند.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400

امریه سربازی چیست؟

 

در طول سال های اخیر بسیاری از جوانان تحصیل کرده که مشمول خدمت سربازی هستند به دنبال راهی برای گذراندن دوران خدمت خود به صورت امریه سربازی می باشند. اما اطلاعات کافی در مورد امریه سربازی ندارند و نمی دانند که امریه سربازی مشمول آنها می شود یا نه!؟ در این مطلب قصد راهنمایی کسانی را داریم که می خواهند اطلاعات دقیقی کسب کنند در مورد این موضوع که امریه سربازی چیست؟ و قوانین و شرایط دریافت آن چگونه است؟

امریه سربازی چیست؟

براساس قوانین نظام وظیفه، آن دسته از مشمولان نظام وظیفه ای که قصد دارند دوران خدمت سربازی خود را جذب یکی از دستگاه های دولتی شوند به اصطلاح آن را امریه سربازی می گویند. برای گرفتن امریه سربازی، باید شرایطی را که ستاد نیروهای مسلح مقرر کرده است، داشته باشید.

اما قوانین و شرایط مورد نیاز برای گرفتن امریه سربازی چگونه است؟

 

 



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 1 بهمن 1399

تسمه های بسته بندی در انواع جنس ها و مدل های مختلف تولید می شود و کاربرد های مختلفی در صنایع بسیار زیادی دارد و برای بسته بندی اصولی محصولات و . . . نیاز می باشد .

تسمه های بسته بندی امروزه باعث شده اند تا حمل نقل محصولات و قطعات و . . . نیز اسان تر و راحت تر شود تسمه های بسته بندی توسط دستگاه های تسمه کش مورد استفاده قرار می گیرند ، و با اینکه سازوکار ساده ای دارند ولی  اهمیت بالایی در عمل بسته بندی دارند .

تسمه بسته بندی چیست ؟

فروش تسمه بسته بندی قم بازار خوبی را به خود اختصاص داده و خواهان و مشتریان زیادی دارد .

تسمه بسته بندی برای دستگاه های تسمه کش استفاده می شود و در سایز های مختلف توسط برند های مختلف نیز تولید می شود و حتی رنگ های مختلفی نیز دارد .

تسمه های بسته بندی به صورت رول در کارخانه ها تولید می شوند و به دست مشتریان می رسند ، تسمه های بسته بندی در جنس های مختلفی وجود دارد برای مثال می توان به ( تسمه های فلزی / پلاستیکی / عاج دار / و . . . ) اشاره کرد که هر کدام کاربرد های خاص خود را در زمان بسته بندی دارند .

 

تسمه های پلاستیکی باز به دو نوع تقسیم می شوند :

  • تسمه پلاستیکی عاج دار
  • تسمه پلاستیکی ساده
  1. عاج دار : تسمه بسته بندی عاج دار پلاستیکی دارای شیار ها و عاج های منظم بر روی خود می باشد که برای محکم نگه داشته شدن کالا توسط تسمه طراحی شده اند ، این نوع تسمه ها را می توانید به راحتی در دستگاه تسمه کش استفاده کنید ، این نوع تسمه در سایز های مختلف نیز تولید می شود و شما می توانید سایز مورد نظر خود را از بازار خرید کنید .
  2. تسمه ساده : تسمه ساده پلاستیکی بر روی خود هیچ گونه عاج و شیاری ندارد و کاملا صاف طراحی شده است و برای بسته بندی کالا های نیمه سنگین استفاده می شود و در سایز های متفات نیز تولید می شود .

نکته : تسمه های بسته کاربرد های زیادی در تولیدی ها / کارگاه ها / کاخانجات / و . . . دارند و از اهمیت بالایی در زمینه بسته بندی برخوردار هستند .

تسمه های بسته بندی PP

فروش تسمه بسته بندی قم

تسمه های پی پی از مواد اولیه پلی پروپیلن ساخته می شوند و دوام بالایی دارند و تقریبا جنسی مانند پلاستیک دارند و نوعی پلاستیک بشمار می روند .

این نوع تسمه ها در سایز های ۸ – ۱۰ – ۱۲ – ۱۶ – ۱۹ میلیری متری تولید می شوند و در صورت سفارش مشتری می توان بر اساس سایز سفارشی تسمه ها را تولید کرد .

منبع: http://iranpack.net/sale-of-qom-packing-straps/

 

 



:: برچسب‌ها: تسمه بسته بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 21 آبان 1399
.

روکش های صندلی خودرو در انواع مدل های مختلف توسط برند های متفاوت تولید می شوند و با کیفیت های متفاوت نیز تولید می شوند ، روکش های صندلی در تمیز مانند و حفاظت از صندلی های فابریک نقش مهمی ایفا می کنند و به خاطر همین موضوع باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند .

راهنمای خرید روکش صندلی

روکش صندلی خود را باید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا خرید موفقی داشته باشید برای مثال فروشگاه تهلوکس یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش روکش های صندلی می باشد ، فقط کافی است شما وارد سایت شده و بر اساس نام خودرو خودتان روکش مناسب خودرو خود را انتخاب کرده و سفارش دهید ، و می توانید هر جای ایران که هستید از سایت تهلوکس سفارش خود را انجام دهید .

روکش صندلی چرم بهتر است یا پارچه ای

روکش های صندلی وظیفه تمیز نگه داشتن صندلی های فابریک خودرو را دارند و در تمیز و زیبا تر نشان دادن ظاهر خودرو نقش مهمی ایفا می کنند ، به صورت کلی روکش های صندلی به دو دسته تقسیم می شوند : پارچه ای / چرم .

مزایای و معایب روکش های صندلی پارچه ای :

از مهم ترین مزایایی که روکش های پارچه ای دارند تنوع در رنگ بندی ان ها می باشد که نسبت به روکش های چرم بسیار می باشد .

دومین مورد این است که بر خلاف روکش های چرم در تابستان و هوای گرم باعث عرق کردن سرنشینان نمی شود ، و همچنین در زمستان و هوای سرد باعث گرم شدن راننده و شرنشینان می شود .

از دیگر خوبی های روکش های پارچه ای راحتی و دوام بالای ان می باشد باعث می شود خواهان زیادی داشته باشد .

معایب :

از معایب روکش های پارچه می توان به سخت بودن تمیز کردن و شستشوی ان اشاره کرد که در هنگام کثیف شده دشوار می باشد و نمی توانید به سادگی روکش های چرم روکش را تمیز کنید .

و یک نکته مهم درباره روکش های پارچه ای این است که هر چقدر می توانید ، روکش با وزن و ضخامت بالایی خریداری کنید چون عمر و دوام بیشتری خواهد داشت ، روکش های پارچه ای نازک دوام کمتری دارند .

مزایا روکش های صندلی چرم

روکش های چرمی نیز نوعی از روکش ها محسوب می شوند که انواع مختلفی دارند و در انواع مختلف تولید می شوند و با رنگ های متنوعی نیز تولید می شوند .

از اولین مزایایی که روکش های چرمی دارند ، راحتی و اسان بودن پاک کردن و تمیز کردن و نگهداری ان ها می باشد که در مقایسه با روکش های پارچه ای بسیار اسان است به طوری که تنها با یک دستمال مرطوب می توانید روکش را مانند روز اول تمیز کنید .

از این نوع روکش های صندلی در خودرو های آژانس و مسافربری بیشتر استفاده می شوند ، روکش های چرم ظاهر اسپرت تری به خودرو می بخشند و خودرو را زیبا تر جلوه می دهند و برای کسانی که دوست دارن خودروشان زیبا و امروزی باشد بسیار مناسب هستند .

معایب :

این نوع روکش های صندلی که چرم هستند در هوای گرم و تابستان باعث گرم شدن داخل خودرو شده و باعث عرق کردن سرنشینان می شوند ، و در زمستان و هوای سرد باعث می شوند که خودرو دیر تر گرم شود و سرنشیان بیشتر هوای سرد را تحمل کنند .

برخی از ویژگی های روکش صندلی خوب :

  • مقاومت و دوام بالا در برابر ساییدگی
  • تعریق کمتر
  • داشتن قابلیت شستشو و نظافت اسان
  • عدم تغییر رنگ در مقابل نور خورشید
  • داشتن الیاف با کیفیت و دوخت عالی

منابع:

1. https://tehlux.com/car-seat-upholstery-is-better-leather-or-fabric/

2. https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C_%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88



:: برچسب‌ها: روکش صندلی, پارچه ای و چرم ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : سه شنبه 20 آبان 1399
.

فوم های پلی اتیلن را میتوان با انواع چسب ها به دیوار و یا هر سطحی چسباند و یا به عنوان عایق میتوان در بین دو سطح قرارداد و معلق بودن آن در بین دو سطح خود میتواند خاصیت تنفس گیری را به محصول اضافه نماید.

مجموعه صدابرداران بهترین نوع از فوم های پلی اتیلن را در این بخش از فروشگاه اینترنتی صدابرداران ارائه کرده است. این فوم های پلی اتیلن از بهترین مواد اولیه و با بالاترین تکنولوژی روز تولید شده است.

فوم پلی اتیلن چیست؟

تجهیزات ایزولاسیون فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای بسیار ریز هوا که ​به خاطر داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا می باشد. پلی فوم در گسترده دمایی ۳۵- تا ۸۰+ درجه سانتیگراد قابل استفاده ​است و ضد رطوبت بوده و از نفوذ آب به داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند، در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی دارد.

پلی فوم اسفنجی است از پلی اتیلن که دارای خواص برتری نسبت به اسفنج های معمولی می باشد و می تواند به عنوان پلاستیکی مقاوم در مقابل ضربه، حرارت، رطوبت و الکتریسیته مورد استفاده قرار گیرد. پلی فوم ماده ای است کاملاً پاکیزه و غیر سمی، فاقد هرگونه بو و مزه و هیچگونه ماده خارجی و مضر را آزاد یا تولید نمی کند، و فاقد ترکیبات جانبی است. طول عمر مفید نامحدودی دارد و مستهلک نمی گردد.

پلی فوم بصورت ورقه های به عرض ۱۱۰ سانتی متر و به طول دلخواه با ضخامت ۱ تا ۵ میلی متر قابل عرضه می باشد در حال حاضر پلی فوم در رنگ‌های مختلف قرمز، آبی، زرد، سبز و سفید عرضه شده و رنگ های دیگر با سفارش قبلی قابل تولید می باشد.

مزایای فوم پلی اتیلن شامل:

  • قابلیت انعطاف و ضربه پذیری
  • مقاومت شیمیایی و فیزیکی مناسب
  • قدرت چسبندگی قوی به هر ماده ای
  • عایق رطوبتی
  • کیفیت و دوام به واسطه خاصیت ضد آب و مقاومت شیمیایی
  • راندمان بالا در جذب ارتعاش ، عایق حرارتی و ایزوله صوتی
  • عایق حرارتی و برودتی
  • کاربرد راحت و اقتصادی
  • حمل آسان و سرویس و نصب سریع

 

موارد استفاده فوم پلی اتیلن:

  • عایق وسایل الکتریکی
  • عایق دور کانال کولر
  • استفاده در تشک های طبی و کلاه ایمنی و کوله پشتی و کفش و پوشاک
  • عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی در ساختمان
  • تولید تشک های ورزشی و طبی
  • استفاده در صنایع بسته بندی و تزئین
  • عایق گرما برای یخچال و تهویه کننده هوا
  • ضربه گیر و محافظ در صنایع بسته بندی
  • استفاده در صنایع خودروسازی
  • استفاده در کف پوش ها و زیرسازی پارکت

 

منابع: 

 1.https://sedabardaran.com/product/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%81%d9%88%d9%85-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%84%d9%86-3100200-%d8%b3%d8%a7/

2. https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86



:: برچسب‌ها: فوم پلی اتیلن ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 17 آبان 1399
.

بهزاد صمدی با تاکید بر اینکه سرنوشت بازار سرمایه فعلا به انتخابات آمریکا گره خورده است، اظهار کرد: به نظر می رسد خریداران فعلا گارد حفاظتی گرفته اند و منتظر نتیجه انتخابات آمریکا هستند زیرا این انتخابات نقش تعیین کننده ای در قیمت دلار خواهد داشت.

وی با اشاره به تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار سرمایه ایران در دوره های گذشته توضیح داد: در سال ۲۰۱۶ که ترامپ و کلینتون با یکدیگر رقابت می کردند، کلیت بازار روی انتخاب کلینتون توافق داشتند و بعد از انتخاب ترامپ بازار یک روز منفی شد. همچنین واکنش بازار سرمایه به انتخابات آمریکا این بود که شاخص به مدت سه روز منفی شد.

این تحلیلگر بازار سرمایه ادامه داد: به نظر می رسد این دوره نسبت به دوره های قبل تفاوت ویژه ای دارد. در واقع درحال حاضر همه بازار به یک شخص خاص نظر ندارد. شاید کلیت بازار سرمایه علاقه داشته باشد که ترامپ انتخاب شود و و دلار در همین قیمت بماند اما به نظر می رسد عده ای نیز اعتقاد دارند اگر بایدن انتخاب شود، قیمت دلار کاهش می یابد و گره شرکتها باز می شود و در تولید و فروش شرکتها تاثیر خوبی خواهد داشت.

صعود شاخص بورس تا یک میلیون و ۸۵۰ هزار واحد

صمدی با تاکید بر اینکه در مردادماه پول هوشمندی از بازار سرمایه خارج شد، گفت: باید دید پول هوشمندی که بازار را هدایت می کند علاقه دارد چه کسی برنده انتخابات شود. همچنین باید منتظر ماند و دید سیاست شرکتها با مشخص شدن رئیس جمهور بعدی آمریکا چگونه شکل می گیرد. ممکن است انتخاب ترامپ باعث شود دلار در محدوده ۳۰ هزار تومان بماند، درحالی که انتخاب بایدن باعث کاهش نرخ دلار تا ۱۷ هزار تومان خواهد شد.

منبع:

 https://www.mashreghnews.ir/news/1137879/%da%86%d9%87-%d8%b3%d8%b1%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa#ref=shahrekhabar



:: برچسب‌ها: بازار بورس ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : دو شنبه 12 آبان 1399
.

کف پایی های ژله ای پژو ۲۰۶ :

کف پایی های ژله ای در انواع طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند و ویژگی های بسیاری دارند برای مثال :

جنس بسیار لطیف و نرمی دارند

قابل انعطاف هستند ( بر خلاف کف پایی های سه بعدی )

شستشوی راحت

دوام و مقاومت بالایی دارند

اما بر خلاف تمامی این گزینه ها که گفته شد دارای معایبی نیز هستند برای مثال :

تمام کف خودرو را نمی پوشانند

در صورت استفاده کردن زیاد تغییر رنگ می دهند

به هنگام سوار و یا پیاده شدن جابجا می شوند

و این ها نیز از برخی معایب کف پایی های ژله ای بود ، ولی به صورت کلی و در کل باید گفت که کف پایی های ژله ای برای افرادی که خودرو اسپرت و جوان پسند می خواهند گزینه ی مناسبی است .

 

مزایا :

  • کف خودرو را به صورت کامل می پوشانند
  • عایق سرما هستند به دلیل داشتن الیاف در زیر کف پایی
  • محکم و با دوام هستند
  • قالب خودرو می باشند

معایب :

  • انعطاف پذیری پایینی دارند
  • شکننده هستند
  • قابل شستشو نمی باشند و یا شستشوی دشواری دارند
  • و این بود برخی از معایب و مزایا کف پایی های سه بعدی

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت https://tehlux.com/how-many-types-of-soles-are-there-for-the-peugeot-206/ مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کف پایی های ژله ای 206 , کف پایی خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : جمعه 2 آبان 1399
.

کیف ها و کاور های گوشی در طرح ها و مدل های مدرن و کلاسیک تولید می شوند و حتی در رنگ بندی های متنوعی تولدی می شوند و به مشتریان عرضه می شوند .

جنس کاور های گوشی می توان از پارچه / پلاستیک / شیشه ای و یا لاتکس باشد که هر کدام خواهان و طرفداران خاص خود را دارند .

برای مثال کاور های گوشی با جنس پلاستیک از تنوع رنگ بسیار بالایی برهره می برند و کیفیت بالایی نیز دارند و برای تمامی گوشی های همراه مناسب می باشند .

کاور های پارچه بیشتر برای افرادی که شغل های سخت دارند مناسب است یعنی این نوع کاور ها گوشی را از دست گردغبار / آب / ضربه محکم حفظ می کند و باعث می شود گوشی سالم بماند به خاطر همین این نوع کاور ها خواهان زیادی بین مردم دارند که یکی از این نوع کاور ها کاور های کلاسوری می باشند که علاوه بر پشت گوشی صفحه تاچ گوشی همراه شما را نیز پوشش می دهند و از ضربه جاوگیری می کنند .

آیا استفاده از کاور برای گوشی ضرر دارد ؟

استفاده از کاور گوشی خیلی کار خوبی می باشد ، چون باعث می شود گوشی تمیز تر و سالم تر نگهداری شود ولی با شرایطی .

اگر شما هنگام شارژ گوشی خود از کاور استفاده می کنید ، باعث می شود تا عمر باتری گوشی شما کمتر شود چرا ؟

چون باتری در هنگام شارژ گرم می شود و این گرما توسط قاب پشتی خود گوشی دفع شده و خارج می شود ، ولی هنگامی که گوشی دارای کاور باشد باعث می شود گرمای باتری خارج نشده و باتری گرم تر و گرم تر شود و گرما برای باتری مضر است و شما با ادامه دادن هر باره این کار عمر باتری شما کاهش می یابد و این بود یکی از معایب کیف و یا کاور های گوشی .

آیا کاور گوشی خود را تمیز کنیم ؟

بله ، شما باید کاور گوشی خود را هر چند وقت یک بار توسط دستمال پارچه ای مرطوب تمیز کنید و اگر دارای شیار های نازک و کوچک می باشد عمل تمیز کردن را توسط گوش پاککن و یا مسواک انجام دهید تا کاور گوشی تمیز تر شود .

چرا کاور گوشی را باید تمیز کنیم ؟

چون کاور گوشی محل تجمع انواع میکروب ها می باشد که در طول روز از دستان شما به کاور و گوشی منتقل شده است و شاید باعث شود خودتان و یا اطرافیانتان به ویروس و یا بیماری مبتلا شوید به خاطر همین موضوغ که توسط دانشمندان نیز تایید شده است ، شما باید کاور گوشی خود را تمیز کرده و ضد عفونی کنید تا از اتفاقات ناشی از ان جلوگیری کنید .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت هشت ایران مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کاور گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : پنج شنبه 24 مهر 1399
.

صادق زیباکلام، تحلیلگر مسائل سیاسی،‌ می‌گوید، برای مردم سوال پیش آمده که رفتن به پای صندوق و رأی دادن و انتخاب این دولت یا آن دولت، این رئیس‌جمهوری یا آن رئیس‌جمهوری،‌ این مجلس یا آن یکی چه تاثیری بر سیاست‌های کلان کشور می‌گذارد؟ آیا سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تغییر کرده؟ چه تغییر مهمی یا حتی چه تغییر غیرمهمی رخ داده که ما بگوییم،‌ این تغییر در نتیجه شرکت مردم در انتخابات بود. بنابراین مردم می‌گویند، برای کدام فایده و حاصل برویم رأی بدهیم؟

بخش هایی از گفتگو با صادق زیباکلام را بخوانید؛

مردم در انتخابات ۱۴۰۰ هم رأی نخواهند داد. البته مقصودم از «مردم» آن ۲۴ میلیون نفری هستند که به آقای روحانی رأی دادند و همچنین آن یک و نیم میلیونی که در هفتم اسفند ۹۴ در تهران به آقای محمدرضا عارف رأی دادند. مقصودم از مردم فقط این بخش از جامعه است. در واقع تنها کسانی که همچنان به پای صندوق رأی می‌روند، طرفداران اصولگرا و اگر دقیق‌تر بگوییم، طرفداران جریان های تندرو و قشرها و لایه‌های حای آن هستند که پای صندوق آرا خواهند رفت. مساله اما این است که بخش عمده‌ای از قشرها و لایه‌های اجتماعی، به خصوص تحصیل‌کرده‌ها،‌ شهرنشین‌ها و دانشجوها، دیگر پای صندوق رأی نخواهند رفت.

 

منبع: خبر آنلاین



:: برچسب‌ها: صندوق رای , انتخابات ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : سه شنبه 15 مهر 1399
.

گروه بازرگانی محمود قراچورلو برای رفاه حال شما مشتریان عزیز در لیست محصولات خود جرثقیل دستی را نیز که شامل: جرثقیل های دستی (پولیفت)، ترولی حرکتی، ورق گیر، تیفور، مگنت و جک دنده ای، باسکول دیجیتال را قرار داده است. قابلیت‌های آن بالابردن وزنی معتدل ۱تن, ۲تن, ۳تن می باشد که می توان حتی قابلیت بالابردن بیشتر از ۳ تن را به آن ارائه کرد. جرثقیل دستی هیدرولیک بوده و باارتفاع بالابری آن نزدیک به سه متر می باشد. جرثقیل دستی شامل انواع مختلفی بوده اما در یک نوع از آن  فاصله داخلی پایه های برابر با ۱۲۷ سانتی متر و فاصله خارجی پایه ها ۱۵۰ سانتی متر می باشد.

 

بازرگانی محمود قراچورلو افتخار دارد به سازمان‌ها و صنایع معتبر کشور که در منوی برخی از مشتریان ما مشاهده می فرمایید، خدمات خود را ارائه دهد. جرثقیل دستی نیز یکی از محصولات ما می‌باشد که با بالاترین کیفیت بر اساس درخواست مشتریان عزیز و شرایط کاری موجود به فروش می‌رسد.

کاربرد جرثقیل های سقفی

جرثقیل های سقفی که ساخت آنها بهترین تکنولوژی صورت گرفته است، کاربرد فراوانی دارد. این جرثقیل ها در صنایع گوناگونی چون صنایع ریخته گری، صنایع بازیافت مواد، صنایع واگن سازی، صنایع هوا و فضا، صنایع سیمان، سرامیک و کاشی سازی، انبار نگهداری فلزات، صنایع برشکاری، صنایع ذوب و نورد فلزات، صنایع با پتانسیل انفجار و آتش سوزی و صنایع تولید محصولات بتنی کاربرد دارد.

ساخت جرثقیل سقفی

ساخت جرثقیل های سقفی طی یک سری مراحل پیچیده صورت می گیرد. در ابتدا ساخت آنها بسیار ساده بود و از یک بازوی قابل گردش تشکیل شده بود که دارای دو تکیه گاه عمودی و یک تکیه گاه افقی بودند و برای حفظ تعادل یک وزنه داشتند. این مدل از ساخت تا حدود قرن شانزدهم ادامه داشته است. با پیشرفت چشمگیر در صنعت تغییراتی در ساخت جرثقیل صورت گرفت. وسایلی چون موتور بخار و برق موجب پیشرفت در ساخت این جرثقیل ها شد. در واقع ساخت جرثقیل سقفی تحولاتی گام به گام داشته است. در ابتدا برای بالا بردن برد و دسترسی به بازوی اصلی بازوی کوچک اضافه می شود. با بهینه شدن ساختار فولاد و استفاده از ابزارهایی مانند موتور گازوئیلی و برقی در این صنعت پیشرفت هایی صورت گرفت.

منابع:

1. https://mg-trade.ir/%d8%ac%d8%b1%d8%ab%d9%82%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-2

2. ویکی پدیا

3.https://www.ilna.news

 



:: برچسب‌ها: جرثقیل دستی , جرثقیل های دستی (پولیفت) ,
:: بازدید از این مطلب : 5261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : سه شنبه 8 مهر 1399
.

فروش تسمه پلاستیکی بسته بندی , در انواع جنس ها و مدل های مختلف تولید می شود و کاربرد های مختلفی در صنایع بسیار زیادی دارد و برای بسته بندی اصولی محصولات و . . . نیاز می باشد .

تسمه های بسته بندی امروزه باعث شده اند تا حمل نقل محصولات و قطعات و . . . نیز اسان تر و راحت تر شود تسمه های بسته بندی توسط دستگاه های تسمه کش مورد استفاده قرار می گیرند ، و با اینکه سازوکار ساده ای دارند ولی  اهمیت بالایی در عمل بسته بندی دارند .

تسمه بسته بندی چیست ؟

تسمه بسته بندی برای دستگاه های تسمه کش استفاده می شود و در سایز های مختلف توسط برند های مختلف نیز تولید می شود و حتی رنگ های مختلفی نیز دارد .

تسمه های بسته بندی به صورت رول در کارخانه ها تولید می شوند و به دست مشتریان می رسند ، تسمه های بسته بندی در جنس های مختلفی وجود دارد برای مثال می توان به ( تسمه های فلزی / پلاستیکی / عاج دار / و . . . ) اشاره کرد که هر کدام کاربرد های خاص خود را در زمان بسته بندی دارند .

منبع : تسمه پلاستیکی بسته بندی از تبریز

 



:: برچسب‌ها: تسمه بسته بندی , تسمه پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : دو شنبه 7 مهر 1399
.

برای شما عزیزان که برای چشیدن هیجان و شرط بندی  به همراه کسب درآمد مطمئناً نام بازی انفجار به گوشتان خورده. و پیدا کردن یک سایت معتبر برای بازی انفجار یک موضوع مهم است که ما به جای شما تحقیقات لازم را انجام دادیم و سایت های معتبر هات بت ، حضرات و شاه بت را برای بازی با خیال راحت به شما پیشنهاد میدهیم.حال به این سوال میرسیم که بازی انفجار چیست ؟ شما در این مقاله جواب سوال هایتان در مورد الگوریتم بازی انفجار چیست ؟ ربات بازی انفجار چیست ؟ و همچنین راز بازی انفجار را پیدا میکنید و با بازی انفجار بیشتر آشنا می شوید. همچنین سر زدن به دیگر مقالات دیگر ما در بازی انفجار حرفه ای شوید و چندین قدم از دیگران در این بازی جلوتر باشید.

اولین قدم شناخت کامل پنل کاربری بازی انفجار است که ما آن را با عنوان مقاله پنل بازی انفجار برای شما آماده کرده ایم.

بازی انفجار چیست ؟

بازی انفجار به تازگی وارد سایت های شرط بندی شده و قبلا از این بازی خبری نبود به همین دلیل میتوان گفت که انفجار یک تازه وارد در جمع بازی های سایت های شرط بندی است. که بعد از انفجار یک بازی جدید دیگر با عنوان بازی انفجار2 وارد این سایت ها شد که ما برا کسانی که علاقه دارند آموزش کاملش را با مقاله بازی انفجار 2 در اختیار شما قرار داده ایم. از موضوع خودمان ، بازی انفجار دور نشویم. بعد از گذشت مدتی بعد از ورود بازی انفجار به سایت ها خیلی ها نحوه عملکرد این بازی یاد نگرفته بودند و کسان زیادی طرف این بازی نمی رفتند تا اینکه به تعطیلات بازی های ورزشی رسیدیم و این فرصت برای این بازی مهیج و پول ساز مهیا شد تا خودی نشان دهد که بعد از مدت کوتاهی یکه تاز بازی های سایت های شرط بندی شد.

سیات های شرط بندی نیز از این موقیت برای افزایش این موج استفاده کردند و بونوس های فوق العاده ای به این بازی اختصاص دادند. و همین امر باعث سرعت گرفتن شناخت و جلب بازیکنان به این بازی شد. بازیکنان بازی انفجار از طریق بازی و تجربه این بازی را شناختند و آن را جایگزین بقیه بازی ها کردند.

بخش های مختلف پنل بازی انفجار

حال به سراغ پاسخ این این سوال میرویم که بازی انفجار چیست ؟ اولین قدم برای پاسخ دادن به این سوال این است که قسمت های مختلف این بازی را بشناسید. از این رو ما برای شما در مقاله ای با عنوان پنل بازی انفجار تمام قسمت ها با توضیحات کامل را برای شما آماده کردیم که شما میتوانید با مطالعه این مقاله همه چیز را در مورد پنل کاربری بازی انفجار بفهمید.

حال ما برای شما مختصری از این امکانات و مهمترین ها را توضیح دادیم :

نمودار و ضریب

یکی ازمهمترین بخش های این بازی همین نمودارضریب بازی است. که ضریب بازی را نمایش میدهد. از مبلغ صفر شرو میشود و رو به بالا زیاد میشود تا جایی که بسته شود 

پنل شرط بندی

از این قسمت که در سمت راست نمودار ضرایب است میتوانید مبلغی که وارد شرط بندی میکنید و زمانی که شرط را میبندید تعیین کنید و یا از گزینه برداشت خودکار استفاده کنید که به صورت خودکار شرط را ببندد.

ترفند طلایی برنده شدن در بازی انفجار

کلیات بازی انفجار به این صورت است که هر ست بازی رود صعودی نمودار بازی شروع میشود و در یک ضریب بسته می شود. حال اگر شما قبل از بسته شدن ضریب گزینه برداشت را در پنل شرط زده باشد و شرط برا بسته باشید شما در این ست برنده هستید و ضریب برداشت شده در مبلغی که شما شرط بندی کرده اید ضرب میشود و این مبلغ به حساب شما اضافه میشود. به عنوان مثال اگر 100 تومان شرط بسته باشید و روی ضریب 3 بازی را ببندید ضریب در مبلغ ضرب می شود و 300 تومان به حساب شما اضافه می شود.

حال شما باید با تشخیص ضریبی که بازی بسته می شود در این بازی برنده شوید . شما با مطالعه مقاله ترفند های بازی انفجار میتوانیید ترفند هایی برای بردن در این بازی یاد بگیرید.

همیشه این نکته را در نظر بگیرید همانقدر که بردن در بازی انفجار میتواند سریع اتفاق بیوفتد، باختن نیز به همان سرعت امکان اتفاق افتادنش هست. پس برد و باخت دو روی سکه شانس شما هستند که با تکیه بر روش های مختلفی که در مقالات همین سایت میخوانید می توانید میزان برد خود را افزایش دهید و سکه شانستان را بر روی بردش بیشتر بچرخانید.

نکته مهمی که نباید در بازی انفجار فراموش کنید

همانطور که در مقاله هک بازی انفجار برای شما توضیح میدهیم راه های فهمیدن دقیق ضریب غیر ممکن است، پس گول کسانی را که در ازای گرفتن پول ادعای این را دارند که از ضرایب باخبر هستند را نخورید.

به دو دلیل :

دلیل اول اینکه طراح این بازی همان طور که در مقاله الگوریتم بازی انفجار گفتیم طوری آن را طراحی کرده که غیر قابل فهمیدن ضریب و هک کردن باشد و این موضوع را از کد های Hash و MD5 که توضیحاتش را در مقاله ای که گفتیم میتوانید متوجه شوید.

دلیل دوم این است که اگر کسی این راه و روش را بلد باشد احتیاجی به مبلغ پول اندک شما ندارد و خودش با علم به ضرایب میتوانید مبلغ های خیلی سنگین و بالایی در این بازی برنده شود.

 

به قول معروف: ( کسی که نقشه گنج دارد خودش گنج را پیدا می کند و نقشه را به کسی نمی فروشد ).

جمع بندی

تا اینجای کار توضیحاتی کلی برای آشنایی با بازی انفجار برای شما گفتیم. همچنین در اول مقاله سایت های معتبری برای بازی به شما معرفی کردیم که با استفاده از دکمه های " همین حالا بازی کن " میتوانید به صورت مستقیم به این سایت ها متصل شوید و بازی را شروع کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای بازی مطالعه در مورد بازی انفجار را فراموش نکنید. زیرا مطالعه و افزایش اطلاعاتتان این بازی را برای شما روشن تر میکند و ضریب برد شما را افزایش میدهد. جواب سوال هایتان در مورد الگوریتم بازی انفجار چیست ؟ ربات بازی انفجار چیست ؟ و همچنین راز بازی انفجار را در دیگر مقالات با همین عنوان های پیدا کنید.

 از شما سپاس گذاریم که تا اینجا با ما همرا بودید و امیدواریم این مقاله برا شما مفید بوده باشد. خوشحال میشویم که دیگر مقالات ما را نیز مطالعه کنید تا بتوانیم در برد شما در بازی انفجار کمکی کرده باشیم.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399
.

ریمیکس-حامد-همایون

دانلود آهنگ ریمیکس چنین کنم چنان کنم حامد همایون

Download Remix Music Hamed Homayoun Chenin Konam Chenan Konam

دانلود ریمیکس شاد از حامد همایون – nhkg,n vdld;s ahn phln ilhd,k

دانلود اهنگ رمیکس شده چنین کنم چنان کنم حامدهمایون

دانلود ریمیکس همه اهنگ های حامد همایون

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تکست و متن ریمیکس آهنگ چنین کنم چنان کنم حامد همایون

دست به دست من بده قول بده که با منی

اگر تو یار من شوی چنین کنم چنان کنم

پشت به پشت صف به صف ، سینه به سینه موج به موج

دل بدهی به قلب من هم این کنم هم آن کنم

درد حریف ما نشد غصه به کار ما نبود

پیک امید به سمت تو روان کنم روان کنم



:: برچسب‌ها: همایون , دانلود آهنگ جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 23 تير 1397
.

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام گرداب

Download New Song Ehsan Khajeh Amiri Gerdab

دانلود آهنگ غمگین احسان خواجه امیری بنام گرداب

دانلود آهنگ تیتراژ سریال آنام احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ گرداب احسان خواجه امیری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تکست و متن آهنگ احسان خواجه امیری گرداب

تو آمده ای جان به لب من برسانی

من پای تو یک عمر بمانم تو نمانی

من عشق به تو دادم و عمری تو به من درد

این عشق چرا این همه بی رحم ترت کرد

من خوب شدم عشق تو پروانگی ام بود

این خوب شدن هدیه دیوانگی ام بود

از آن نفسی که به دلم عشق تو کم شد

چرخیدن من دور تو گرداب خودم شد

با اینکه همه عمر مرا کشت خیالت

هر آنچه گرفتی ز من و عشق حلالت

تو دورترین ساحل قلب من بی دل

در غربت پارو زدن کشتی در گل

از داغ بزرگی که نگاهت به دلم دوخت

یک شهر به حال من دیوانه دلش سوخت

یک شهر به حال من دیوانه دلش سوخت

از آن نفسی که به دلم عشق تو کم شد

چرخیدن من دور تو گرداب خودم شد

با اینکه همه عمر مرا کشت خیالت

هر آنچه گرفتی ز من و عشق حلالت

وای دلم وای دلم وای دلم



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 23 تير 1397
.

Mohsen-Soltantabar-Baade-To_محسن-سلطان-تبار-بعد-تو

دانلود آلبوم جدید محسن سلطان تبار به نام بعد تو

Download New Album Mohsen Soltantabar Bade to

جدیدترین آلبوم محسن سلطان تبار بعد تو در نیوسانگ

آهنگ های آلبوم محسن سلطان تبار بعد تو

دانلود آلبوم محسن سلطان تبار بعد تو

آلبوم جدید محسن سلطان تبار بنام تبار بعد تو

دانلود آلبوم بعد تو محسن سلطان تبار

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

آلبوم جدید محسن سلطان تبار بنام بعد تو

دانلود آهنگ محسن سلطان تبار طولانی از آلبوم بعد تو



:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود آهنگ جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 23 تير 1397
.

دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام علی ای همای رحمت

Download Music Mohammad Esfahani Ali Ey Homaye Rahmat

دانلوداهنگ زیبای علی ای همای رحمت با صدای محمداصفهانی

دانلود آهنگ محمد اصفهاني بنام علي ای همای رحمت

آلبوم ماه غریبستان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ محمد اصفهانی علی ای همای رحمت

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را
که به ماسوی فکندی همه سایه هما را
نـاشناسی کـه به تاریکـی شب
می بُرد شــامِ یتیمانِ عــرب
پادشاهی که به شب بْرقَع پوش
می کِشد بارِگدایان بردوش
دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین
به علی شناختم من بخدا قسم خدا را
بخدا کـه در دو عالم اثـر از فنـا نماند
چو علی گرفته باشد سُرِ چشمه بقا را
برو ای گدای مسکین در خانه علی زن
که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را
درجهانی همه شور و همه شَر
ها عُلیّّ بشرّ کَیفُ بشر
شَبرْوان مستِ وِلای تو علی
جانِ عالم به فدای تو علی



:: برچسب‌ها: دانلود , آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود شاد ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 23 تير 1397
.

mohsen-chavoshi-seid-jegar-khasteh

دانلود آهنگ جدید از محسن چاوشی به نام صید جگر خسته

Download New Song Mohsen Chavoshi Seid Jegar Khasteh

دانلود آهنگ غمگین محسن چاوشی بنام صید جگر خسته

دانلود موزیک و ترانه محسن چاوشی صیدجگرخسته

دانلود اهنگ صید جگر خسته محسن چاوشی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تکست و متن آهنگ محسن چاوشی صید جگر خسته

یک لحظه و یک ساعت دست از تو نمیدارم

زیرا که تویی کارم زیرا که تویی بارم

از قند تو مینوشم با پند تو می کوشم

من صید جگر خسته تو شیر جگر خوارم

جان منو جان تو گویی که یکی بوده‌ست

سوگند بدین یک جان کز غیر تو بیزارم

آهنگ جدید محسن چاوشی صید جگر خسته

من تاج نمیخواهم من تخت نمی‌خواهم

در خدمتت افتاده بر روی زمین خواهم

آن یار نکوی من بگرفت گلوی من

گفتا که چه میخواهی گفتم که همین خواهم

جان منو جان تو گویی که یکی بوده‌ست

سوگند بدین یک جان کز غیر تو بیزارم

در شادی روی تو گر قصه غم گویم

گر غم بخورد خونم والله که سزاوارم

در شادی روی تو گر قصه غم گویم

گر غم بخورد خونم والله که سزاوارم



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 23 تير 1397
.

یو پی اس برای کیوسک اطلاع رسانی

یو پی اس برای کیوسک های اطلاع رسانی

یو پی اس برای کیوسک اطلاع رسانی

کیوسک ‌های اطلاع رسانی یا همان Web Kiosk با توانایی خارق العاده و تجهیز شده به برنامه های اختصاصی سازمان ها و شرکت ها با مشخصات فنی قابل دسترسی است.

این گونه تجهیزات به گونه ای تولید شده اند که از دسترسی کاربران به نرم افزار داخلی کیوسک جلوگیری می نمایند و معمولا در محل های عمومی برای اطلاع رسانی و استفاده از اینترنت برای رزرو اینترنتی ، جستجو در گوگل ، تحقیق و مقاله ، اعلام حضور و دیدگاه سنجی و حتی انتقال پول و پرداخت قبوض و.. . مورد استفاده قرار میگیرد. با در نظر گرفتن اینکه این دستگاه برای استفاده ۲۴ ساعته در محل های عمومی نصب می گردند، تامین برق اضطراری برای آن ، بسیار با اهمیت برای کارکرد  مناسب و درست و آسیب ندیدن این دستگاههاست.

یو پی اس ایران با در نظر داشتن قطعات جانبی این دستگاه ها (اعم از انواع نمایشگر و پرینتر و…) دستگاه های توان پائین برند APC و Power را پیشنهاد می نماید.

 

یو پی اس های مناسب برای کیوسک های اطلاع رسانی :




:: برچسب‌ها: یو پی اس ,POWER,مقایسه,اطلاعات ,اطلاع رسانی,کیوسک,APC,شرکت,Web Kiosk , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 9 بهمن 1395
.

باتری یو پی اس

باطری یو پی اس

باطری یو پی اسباتری یو پی اس یا پیل الکتریکی (ولتائیک) منبعی از انرژی پتانسیل الکتریکی است که در درون آن با انجام واکنش‌های شیمیایی، انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود، این انرژی در قطب‌های باتری قابل دریافت است. انرژی قابل دریافت در قطب‌های باتری به ازای واحد بار الکتریکی را نیروی محرکه الکتریکی (Electromotive force یا emf) باتری می‌گویند و آن را با یکای ولت اندازه‌گیری می‌کنند. قطب مثبت باتری را آند و قطب منفی آن را کاتد می نامند .

فروش باطری یو پی اس

معمولاً هر باتری از یک یاچند سلول کوچک داخلی تشکیل شده است، در باتری‌ها ممکن است سلول‌ها برای افزایش جریان با هم موازی شده یا برای افزایش ولتاژ با هم سری شوند، هر سلول شامل دو نیم سلول است که به صورت سری توسط ماده‌ای الکترولیت -شامل یون‌های مثبت و یون‌های منفی – که رسانای الکتریکی می‌باشد به هم متصل اند.

خریدار باتری یو پی اس

با اتصال باتری به مصرف کننده یون‌های منفی از طریق سیم هادی به مصرف کننده وارد شده و بعد از ایجاد انرژی در آن (انرژی گرمایی بر اثر عبور از یک مقاومت یا انرژی جنبشی بر اثر القا یا انرژی نور بر اثر پرتاب و…) به سمت یون‌های مثبت حرکت می‌کنند و به تدریج یون‌های مثبت (که در اینجا حفره‌ها هستند) را خنثی می‌کنند. با گذشت زمان یون‌های مثبت بیشتری خنثی شده و به تدریج انرژی باتری کم شده و مقاومت داخلی آن افزایش می‌باشد در این حالت بعد از گذشت مدت زمانی که معمولاً با آمپر ساعت باتری مشخص می‌شود باتری به صورت کامل تخلیه می‌شود. مثلاً یک باتری ۶۰ آمپر ساعت می‌تواند ۶۰ آمپر را تا یک ساعت تامین کند، این باتری بعد از گذشت یک ساعت و با کشیدن جریان ۶۰ امپر از ان به صورت کامل تخلیه می‌شود. با کاهش جریان دریافتی از باتری می‌توان مدت زمان کارایی آن را افزایش داد، در این حالت باید پارامتر‌های مانند دما، لزرش و مقدار تنش موجود در جریان را نیز در زمان نهایی لحاظ کرد.

قیمت باتری یو پی اس

به عنوان مثال باتری ۶۰ آمپر ساعتی در حالت تئوری باید جریان ۲۰ آمپر را برای مدت زمان ۳ ساعت تامین کند در حالی که با توجه به ساختار باتری و همچنین دمای محیط ممکن است این زمان تا نیم ساعت نیز کاهش یابد و قیمت باتری ۴۰ آمپر فیام ایتالیا چیزی بین ۴۰۰ الی ۵۰۰هزار تومان در بازار بفروش می رسد.



:: برچسب‌ها: باتری یو پی اس,یو پی اس,الکتریک,انرژی,پتانسیل الکتریکی ,باتری ,ولت,قطب منفی,سلول,جریان,مقاومت ,آمپر , ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : سه شنبه 5 بهمن 1395
.

سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی

سیستم های PLCاهمیت یو پی اس در سیستم های سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی

کیفیت برق، یکی از مسایل پر اهمیت می باشد که تاثیر زیادی بر روی تجهیزات الکترونیکی دارد. وجود عواملی همچون اختلاف ولتاژ و قطع و وصل های مکرر جریان برق و…. تاثیر ناپسندیبر روی دستگاه های متصل به جریانبرق شهر خواهد گذاشت.

سیستم های PLC با توجه به حساسیت زیادی که در اتوماسیون صنعتی و نوع کاربردشان دارند از این جریان استثنا نیستند و هرگونه قطعی برق باعث ایستادن ناگهانی دستگاه می گردد و خطراتکار افتادن دوباره دستگاه PLC غیر قابل جبران است.

یو پی اس مناسب برای سیستم های PLC

با توجه به موارد فوق نیاز به استفاده از دستگاه یوپی اس برای پشتیبانی سیستم های PLC توصیه می گردد.

 

یو پی اس های مناسب برای سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی :




:: برچسب‌ها: POWER,یو پی اس ,PLC,اتوماسیون صنعتی,دستگاه PLC,الکترونیک,ولتاژ ,جریان ,برق ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : یک شنبه 3 بهمن 1395
.

کارت کنترل تحت شبکه (SNMP)

SNMP مخفف Simple Network Management Protocol به معنای پروتکل مدیریت تجهیزات شبکه می باشد که کارت SNMP به دستگاههایی مانند روتر ، سوئیچ و هاپ و کامپیوتر و پرینتر و یو پی اس UPS و غیره متصل و آنها را به شبکه وصل  می نماید و مانند یک نود در شبکه شناخته و از طریق اینترنت و راه دور قابل مانیتورینگ  و مدیریت  کردن می باشد که به برخی از  ویژگیهای کارت SNMP به شرح ذیل می پردازیم .کارت snmp

  1. قابلیت اتصال به اینترنت و نمایش اطلاعات کامل یو پی اس (UPS) و اس ام ان پی SNMP.
  2. کارت SNMP قابلیت دریافت اطلاعات با پروتکل های مختلف برای برقراری ارتباط با یو پی اس های  (UPS) متنوع را دارد   .
  3. کارت SNMP قابلیت نمایش اطلاعات از ورودی و خروجی یو پی اس (UPS)از قبال میزان مصرف ، ولتاژ، جریان فرکانس ، میزان شارژ باتری ها ، دمای داخلی یو پی اس (UPS) را  دارد .
  4. کارت SNMP قابلیت تست باتری ها از (UPS)راه دور بصورت تخلیه کوتاه مدت و دشارژ عمیق باتری ها یو پی اس  (UPS)  را دارد .
  5. کارت SNMP قابلیت ارسال فرمان خاموش سازی shut down و یا راه اندازی مجدد یو پی اس (UPS)از راه دور (WOL) را دارد .
  6. کارت SNMP قابلیت رسم نقطه به نقطه اطلاعات الکتریکی یو پی اس (UPS)بصورت نمودار منحنی های گرافیکی را دارد .
  7. کارت SNMP قابلیت کار با یو پی اس  های (UPS) تکفاز و سه فاز را نیز دارد .
  8. کارت SNMP قابلیت برنامه ریزی تست دوره ای اتوماتیک یو پی اس   (UPS)را دارا می باشد .
  9. کارت SNMP  قابلیت تنظیم زمان های نمونه گیری اطلاعات برای ذخیره سازی یو پی اس(UPS) را دارد.
  10. کارت SNMP  قابلیت تنظیم  دما و مصرف و شارژ بحرانی یو پی اس(UPS)جهت اطلاع را دارد .
  11. SNMP قابلیت Password گذاری از طریق IP های متفاوت جهت بالا بردن ضریب امنیت و دسترسی را دارد .
  12. کارت SNMP قابلیت تعریف نقاط دسترسی به صورت یک به یک از طریق IP جهت کنترل دسترس ها را نیز دارد  .
  13. کارت  SNMPامکان ارسال ایمیل و SMS به افراد تعیین شده در صورت داشتن سرور مربوطه را دارد  .
  14. کارت SNMPامکان تنظیم زمان و تاریخ  ، از طریق سرور اینترنتی را دارد  .
  15. کارت SNMP قابلیت پشتیبانی از زبان های متنوع را  دارد .
  16. کارت SNMPامکان دسترسی یکجا به چند کارت اس ان ام پی SNMP از طریق نرم افزار اختصاصی SNMP View را دارد .
  17. کارت SNMP  امکان ایجاد فایل خروجی از اطلاعات ثبت شده تحت برنامه Excel  را دارد  .
  18. کارت SNMPامکان خاموش سازی کامپیوترهای متصل به سرور از طریق برنامه Client-mate را دارد  .

 

کارت اس ان ام پیکارت اس ان ام پیSNMP  عمدتاً به دو صورت داخلی Internal و خارجی External می باشد که اخیراً  اکثر کارخانه های معتبر جهان  با توجه به مزایای این نوع  برد  اس ان ام پی SNMP و از لحاظ  قابل حمل بودن(Portable)  و قابلیت استفاده برای چند دستگاه مختلف و مزایای ذکر شده در فوق  مبادرت به تولید برد  اس ان ام پی SNMP اکسترنال نموده اند

کارت SNMP دستگاه یو پی اس را مستقیما به شبکه کامپیوتری وصل می کند ، به طوری که یو پی اس به یکی از دستگاههای متصل به شبکه تبدیل می شود .

معمولا کارت SNMP بین پورت ارتباطی سریال یو پی اس و شبکه کامپیوتری قرار می گیرد . اگرچه کارتهای موجود در بازار می توانند به عنوان رابط بین کنتاکتهای بدون پتانسیل یو پی اس و شبکه نیز در نظر گرفته شوند . این کارتها اطلاعات حاصل از کنتاکتها را به فرم مناسبی تبدیل می کنند تا توسط سایر دستگاههای شبکه نیز قابل دریافت باشند .

لازم به ذکر است که در بعضی از UPS ها امکان تنظیم ولتاژ خروجی ، ولتاژ باتری و ولتاژ مسیر pass by به صورت نرم افزاری و از روی پنل جلوی یو پی اس امکان پذیر می باشد و در بیشتر UPS ها این تنظیمات ممکن است توسط پتانسیومتر و از روی بردهای کنترولر و یا به صورت سخت افزاری با تعویض یک سری قطعات امکان پذیر می باشد که در مورد دوم معمولاً این کار توسط
سازندگان و یا تکنسین های مجرب صورت می گیرد و بهتر است توسط خریداران به هچ عنوان صورت نگیرد .

 



:: برچسب‌ها: UPS,pass by,یو پی اس,کارت SNMP,شبکه کامپیوتری,External,Internal,SNMP,سرور,Password,Network,کامپیوتر,شبکه,کارت کنترل تحت شبکه (SNMP) ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 2 بهمن 1395
.

استابلایزر

استابلایزراستابلایزر چیست؟

معرفی دستگاه استابلایزر (Stabilizer)

تحقیقات انجام شده نشان می دهد عمده ترین عوامل خرابی لوازم برقی، نویزها ، نوسانات و قطع و وصل ناگهانی ، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهر بوده که آسیب های بوجود آمده توسط عوامل ذکر شده عمدتا ً در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور ، کمپرسور ، پاور و غیره اتفاق می افتد .

به همین منظور برای حفاظت از لوازم برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی ، یخچال ، لباسشوئی ، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و غیره ۰۰۰ حتما ً باید از دستگاههای استابلایزر استفاده نمود همچنین لازم به ذکر است ، فروشندگان و تولید کنندگان این گونه لوازم در قبال اشکالات به وجود آمده به دلیل نوسانات برق در دستگاه های فاقد استابلایزر هیچ گونه گارانتی و ضمانتی ارائه نمی نمایند .

در ضمن هزینه ناشی از خسارات احتمالی و عملکرد نا مطلوب دستگاه در اکثر مواقع به مراتب بیش از هزینه پیشگیری (استفاده از استابلایزر) می باشد .

تفاوت ترانس های استابلایزر با محافظ ها

دستگاه محافظ ، فقط دارای یک برد الکترونیکی می باشند که به هنگام بالا و یا پائین بودن ولتاژ برق شهر از حدتعریف شده برق را قطع می نمایند و نیز یک مدار تاخیر جهت وصل مجدد برق شهر با زمان معین می باشند که این سیستم به دلیل بدوی بودن آن محافظ مطمئن و کاملی برای دستگاههای مصرف کننده نمی باشد ولی استابلایزرفاصله میکروکنترولرهوشمند با توانائی ها و ویژگی هایی که در ذیل به برخی از آنها اشاره شده محافظ بسیار مطمئن برای لوازم برقی می باشد.

  • تثبیت برق شهر

برق شهر دارای نوسانات ولتاژ است، به همین دلیل استفاده از استابلایزر میتواند با تثبیت ولتاژ به میزان قابل توجهی عمر و راندمان دستگاه های مصرف کننده را بالا ببرد.

  • محافظت در مقابل اتصال کوتاه

اگر به هر دلیلی اتصالی در خروجی و یا مدارات داخلی استابلایزر اتفاق بیافتد بلافاصله دستگاه به صورت اتوماتیک توسط میکروکنترلر تعبیه شده ، خروجی را قطع نموده و از بروز هرگونه ایراد و مشکل برای مصرف کننده جلوگیری می نماید .

  • کاهش هزینه مصرف برق

افت ولتاژ برق شهر باعث اختلال در عملکرد دستگاه ها شده و قدرت نامی و راندمان الکتروموتور را به حد قابل توجهی کاهش می دهد که باعث پایین آمدن دور الکترو موتور و گرم شدن آن خواهد شد و به تبع آن تلفات انرژی افزایش می یابد و در نهایت برق زیادی را مصرف می کند که پیرو نظریه کارشناسان این امر ، در بعضی از مواقع افزایش مصرف برق تا ۲۵% نیز می باشد .

  • محافظت در مقابل رعد و برق و های ولتاژ (High Voltage) و نوسانات لحظه ای و اسپایکها



:: برچسب‌ها: برق,کاهش هزینه,اسپایکها, ولتاژ ,استابلایزر,تثبیت ولتاژ ,تثبیت برق ,دستگاه محافظ,نوسانات برق,کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 29 دی 1395
.

یو پی اس برای ابزار دقیق و اندازه گیری

ابزار دقیق و اندازه گیری صنعتی
به استفاده بهینه از سیستم های رایانه ای , ابزارهای الکترونیکی و لوازم خاص به عنوان جایگزینی برای متصدیان انسانی به منظور بررسی و مدیریت پروسه های صنعتی اتوماتیک سازی صنعتی گفته میشود. در عصر حاضر استفاده اتوماسیون صنعتی و لوازم دقیق در صنعت و فرایند های متعدد صنعت خیلی بیشتر دیده میشود. مدیریت فرآیند و سیستمهای اندازه گیری پیچیده ای که در صنعت های کاری مانند گاز , نفت , فراورده های نفتی ، صنایع شیمیایی و غذایی، خودرو سازی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد ، نیازمند ابزارالات بسیار دقیق و حساس می باشند .

کاربرد یو پی اس در ابزارهای دقیق و اندازه گیری

پیشرفت هایی که از لحاظ تکنیک امروزه در مدیریت پروسه و محاسبه پارامترهای متعدد صنعتی مانند فشار ، جریان ، دما و مسائل دیگر موجب بالا رفتن کیفیت محصولات و پایین آمدن هزینه های تولید شده است. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ملزوم افزایش کمیت , کیفیت یک محصول تولید شده در هر کدام از صنایع بیان شده، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک  الکترونیکی می باشد که از آنها به عنوان ابزار دقیق یاد میشود.، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک الکترونیکی می باشد که از آنها به عنوان ابزار دقیق یاد میشود.

یو پی اس مناسب برای ابزارهای دقیق و اندازه گیری

حتما صحت عملکرد این تجهیزات ، پیرو موجود بودن برق بدون هرگونه اختلال و نوسان و همچنین وجود یک برق اضطراری (یو پی اس ).

وب سایت یو پی اس ایران (UPS IRAN) شما را درباره هر گونه اطلاعاتی در مورد یوپی اس , باتری , شرکت های معتبر فروش یو پی اس آگاه میکند , همچنین برای بهره مند سازی ما از نقطه نظرات خود لطفا در تالارهای گفتگوی ما شرکت کنید.

یو پی اس های مناسب برای سیستم های دقیق اندازه گیری :


 



:: برچسب‌ها: یو پی اس,POWER,شرکت ,اندازه گیری,دقیق ,ابزار,ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک  الکترونیکی,اتوماسیون صنعتی ,جایگزینی برای متصدیان انسانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 25 دی 1395
.

یو پی اس برای درب های اتوماتیک

یو پی اس برای درب های اتوماتیکدرب های اتوماتیک از جمله مهمترین تجهیزات نصبی ساختمانهای مدرن هستند. انواع مختلفی از این دربها در ادارات و ساختمانهای اداری و تجاری و محتمعهای مسکونی و کارخانحات استفاده میشوند. بسته به محل کاربرد آن ممکن است ختی بصورت ۲۴ ساعته در حال کار باشند. عملکرد درست این دربهل بمنظور اطمینان از ورود و خروج روان در ساختمان بسیار ضروری است.

از اینرو همواره یک سیستم یو پی اس برای تامین برق اضطراری به مدت ۳ تا ۸ ساعت بسته به میزان دسترسی به برق شهری، ضروری است. انواعی از دربهای اتوماتیک مانند دربهای پارکینگ و انبار در طول شبانه روز به دفعات کمتری نسبت به ساختمانها بتز و بسته میشوند ولی اطمینان از باز و بسته شدن کامل درب در هنگام خروح یا ورود به پارکینگ از اهمیت امنیتی بالایی برخوردار است. در این نقاط پارکینگ عمومی و شخصی در صورتی که برق شهر در حین باز یا بسته شدن درب قطع کردد، بلافاصله سیستم یو پی اس وارد مدار شده و عملیات درب را کامل میکند و سپس آنرا بطور کامل میبندد.

کارایی این دستگاه در دربهای اتوماتیک بانکها مشخصتر است. دربهای بانکها و بطور کلی همه سیستم بانکی و ایمنی و امنیتی باید مجهز به سیستمهای یو پی اس قدرتمند چندگانه باشند تا در هر شرایطی دربها بطور کامل و مطابق برنامه باز و بسته شوند. بویژه هنگام بروز سرقت، برقهای اظطراری وارد مدار شده و عملیات بستن همه دربهای داخلی و خارحی را انجام میدهند.



:: برچسب‌ها: یو پی اس,سیستم,بانک,برق,شخصی ,اضطراری ,اتوماتیک ,درب های اتوماتیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 22 دی 1395
.

یو پی اس برای سیستم های بانکی

یو پی اس برای سیستم های بانکی و خودپرداز ها

یو پی اس برای بانک و خودپردازعابر بانک دستگاهی اتوماتیک، کارآمد و دقیق می باشد که برای ارائه خدمات بانکی غیر حضوری همچون دریافت، پرداخت اقساط و قبوض و همچنین انتقال وجه در پهنای یک شبكه مخابراتی جامع می باشد.

همچنین خود پردازیا همان عابر بانک  ماشینی الکترونیکی می باشد که به مشتریان بانک این امکان را می‌دهد تا در هر وقت با داشتن کارت بانکی خاصی و قرار دادن آن در سیستم و وارد نمودن رمز از حساب خود پول دریافت کرده یا موجودى حساب بانکی خود را کنترل کند، بدون اینکه نیاز به کارمندی از بانک باشد.

دستگاه های خود پرداز در ایران اکثرا به شبکه شتاب متصل بوده و این شبکه امکان کنترل حساب و برداشت پول نقد را برای دارندگان کارت های بانک های عضو این شبکه از تمامی عابر بانک  ها فراهم می‌آورد.

یو پی اس مناسب برای خودپرداز

با در نظر گرفتن حساسیت بسیار بالای استفاده از این دستگاه و همچنین نیاز به بهره برداری  24 ساعته، استفاده از دستگاه های یو پی اس برای این دستگاه امری ضروری می باشد که بهترین پیشنهاد ما با توجه به این ویژگی ها، بهره گیری از محصولات مناسببرای خودپرداز  این شرکت می باشد.

یو پی اس های مناسب برای سیستم های بانکی و خودپرداز ها :


 



:: برچسب‌ها: خود پرداز,شبکه ,بانک ,یو پی اس,کارت ,عابر بانک,حساب ,انتقال وجه, ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : دو شنبه 20 دی 1395
.

یو پی اس برای شبكه كامپیوتری

یو پی اس برای شبکه های کامپیوتری

یو پی اس برای شبکه

شبكه های كامپیوتری به مجموعه ای از رایانه ها و تجهیزات شبکه ای اطلاق می شود كه به روش های مختلف با همدیگر اتصال برقرار کرده اند. مقصود از تشکیل یک شبکه، ارسال یا به اشتراک گذاری داده ها با دیگر کاربران است.

اهمیت و استفاده های مختلف شبکه های کامپیوتری باعث شده است  تا نوع تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای محافظت آنها در مقابل اختلالات و نوسانات برق شهر و یا فراهم کردن برق بی وقفه برای آنها نیز باهم متفاوت باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع می خواهیم حداقل راهکارهای این بخش را مورد بررسی قرار دهیم، البته باید به این نکته توجه داشت که در این بخش سعی گردیده حداقل تعداد کاربری ها مورد توجه قرارگیرد و سفارش میکنیم تا مشتریان محترم از توانایی ها و خدمات پشتیبانی پیش از خرید یو پی اس این شرکت در زمینه مشاوره و آموزش های لازم استفاده کامل را ببرند.

 

یو پی اس های مناسب برای شبكه های كامپیوتری :




:: برچسب‌ها: یو پی اس,POWER,مقایسه,دستگاه,برق,اضطراری,شخصی,استابلایزر,منبع,الكترونیك,اینترنت,کامپیوتر,انسان,ماشین,دیجیتال,كاغذ,حفاظت,الكتریك ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : یک شنبه 19 دی 1395
.

یو پی اس برای کامپیوتر شخصی

یو پی اس برای کامپیوتر شخصی

 

امروزه نقش رایانه ها و کامپیوتر های شخصی را در زندگی انسان ها نمی توان نادیده گرفت، و هرچه پیش می رویم،  ابعاد بیشتری از زندگی بشر تحت الشاع کامپیوتر ها و دنیای دیجیتالی می گردد.  از بانكداری و خرید اینترنتی گرفته تا ماشین های اداری كه در آنها  كاغذ جای خود را به داده های كامپیوتری سپرده است.

آنگونه که  می دانید كامپیوتر شخصی شما برای تغذیه مدار های الكترونیك خود نیاز به برق شهر دارد و  اختلالات شبكه برق بر عملکرد سیستم های كامپیوتری شما تاثیر منفی می گذارد و حتی ممكن است باعث از بین رفتن قطعات آن شود.

یكی از راه حل های مهم برای حفاظت در برابر نوسانات برق شهر و یا نوسانات الكتریكی استفاده از دستگاه یو پی اس یا منبع تغذیه برق اضطراری است. بنابراین استفاده کردن از استابلایزر  یا  یوپی اس های مناسب برای تثبیت کردن ولتاژ خروجی راهکاری مناسب برای حل این مشکلات است.

یو پی اس های مناسب برای کامپیوتر شخصی :




:: برچسب‌ها: یو پی اس,POWER,مقایسه,دستگاه,برق,اضطراری,شخصی,استابلایزر,منبع,الكترونیك,اینترنت,کامپیوتر,انسان,ماشین,دیجیتال,كاغذ,حفاظت,الكتریك ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 18 دی 1395
.

یو پی اس برای پکیج شوفاژ دیواری

یو پی اس برای پکیچ شوفاژ دیواریسیستمهای گرمایش پکیج علاوه بر مصرف گاز ، برای تامین برق پمپ ها و تجهیزات الکتریکی و مشعل نیاز به برق دایم دارند، اگر چه این سیستم گرمایش دارای مزایای زیادی نسبت به انواع سنتی است ولی در هنگام بروز قطعی برق کل سیکل متوقف و کرمای زیادی به سرعت از آن تلف میشود و بعلاوه گردش آب گرم هم متوقف میشود. مصرف برق سیستمهای پکیج معمولا کم است و به همین علت با استفاذه از یک سیستم یو پی اس مناسب تا ۴ ساعت قابلیت تامین برق اضطراری وحود دارد.
از آنجا که زمان سوییچ کردن از برق شهر به یو پی اس در حد میلی ثانیه است، ساکنین ساختمان هیچ توقفی را در گرمایش حس نمیکنند.

این در حالی است که در نبود یو پی اس راه اندازی مکرر ناشی از قطع برق علاوه بر کاهش عمر تاسیسات و بالا بردن هزینه تعمیرات موجب کاهش سطح آسایش ساکنین نیز میشود. در ساختمانهای مسکونی و تجاری استفاده از دیزل ژنراتور بدلیل آلودگی صوتی و هزینه زیاد منسوخ شده است و استفاده از یو پی اس بسیار ارزانتر و کارآمدتر است.
یو پی اس ها مجهز به انواع نشانگرهای برق ac , dc و شارژ باقی مانده است و قادر به تامین یک یا دو خروجی برق ۲۲۰ ولی اضافی برای مصارف عادی مانند موبایل و رایانه است. بدلیل ایمنی بالا و مذارات و فیوزهلی ضد اتصال در آن، در صورت بروز نوسانات شدید برق شهر، شبکه شهر از ساختمان جدا میشود و نیز از بروز اتصالی و جرقه در خروجی خود دستگاه نیز کاملا جلوگیری و پیشگیری میشود. خروحی ولناژ ثابت و یکنواخت است و عمر تمام لوازم برقی متصل به آن افزایش می یابد. در نهایت بدلیل ابعاد کوچک، امکان تعبیه چندین عدد از آنها در اتاق کنترل و یا موتورخانه وحود دارد.



:: برچسب‌ها: پکیج,گاز,مشعل,برق ,یو پی اس ,گرمایش ,ژنراتور ,شبکه , ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 15 دی 1395
.

یو پی اس برای خودپرداز بانکی ATM

یو پی اس برای خودپرداز بانکیو پی اس برای دستگاه های خود پرداز ATM از جمله مهمترین و کاربردیترین تجهیزات و ابزارهای افزایش خدمات بانکی و گردش نقدینگی در بانکها است و سهولت و اطمینان عملیات بانکی آن موجب افزایش محبوبیت بانک عامل و افزایش اطمینان مشتری و تراکنش از درگاه های بانکی میشود. به همین دلیل دستگاه های خوذ پرداز باید بطور ۲۴ ساعته آماده به خدمت باشند و به همین دلیل استفاده از سیستمهای ذخیره انرژی یو پی اس کاملا ضروری است.

دستگاه های خود پرداز غالبا حتی در محلهای فاقد بانک نصب میشوند و از طریق خطوط تلفن در نقاط دور افتاذه کشور به شبکه بانکی متصل هستند. تامین برق این دستگاه ها بطور طولانی مدت و تامین برق ثابت و یکنواخت برای اطمینان از دسترسی دایمی خود پرداز به شبکه بانکی و دسترسی مشتریان به خدمات دستگاه حداقل نیاز فنی آن است. بنابراین دستگاه یو پی اس مورد استفاده باید ۴ تا ۱۰ ساعت برق ثابت بدون نوسان را برای خود پرداز تامین کند.

همچنین دستگاه یو پی اس باید مجهز به پورت هوشمند متصل به نرم افزار مانیتورینک باشد. در هر حال حتی در صورت وحود برق شهری، استفاده از برق یو پی اس برای خود پرداز موحب افزایش عمر این دستگاهای گران ATM  میشود.

یوپی اس های مناسب برای خودپرداز بانک :


 



:: برچسب‌ها: یو پی اس,مقایسه,APC,POWER,بانک,خودپرداز,هوشمند,نرم افزار,برق,ATM ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : سه شنبه 14 دی 1395
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی