تعمیرات یو پی اس power
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

معرفی شرکت power :

شرکت power تایوان ،سازنده و طراح مجموعه ای از یو پی اس ها و منابع تغذیه بدون وقفه و همچنین دستگاه های کنترل توان که برای  زیرساخت‌ های مخابراتی ، صنعتی ، اداری ، خانگی و مراکز داده (Data Center ) ها مورد استفاده قرار می گیرد.شرکت POWER  تایوان در سال ۱۹۸۵ تأسیس و هم اکنون یکی از برندهای خیلی معتبر در تولید یو پی‌ اس و همچنین دستگاه‌ های کنترل توان می باشد .

power تایوان تشکیل شده از متخصص ترین کارکنان و کارمندان با هدف کارگروهی برای طراحی باکیفیت ترین و بهترین محصولات کار خود راشروع و ادامه می دهد.شرکت power با دارا بودن هزارو پانصد نفر تکنسین در تمام دنیا  کشور هایی مانند (تایوان و چین) و همچنین فعالیت در بازارهای اروپا ،امریکا و اسیا خدمت بزرگی به مشتریان خود کرده است.از جمله ویژگی‌ های منحصر بفرد محصولات تولید شده در شرکت power ، ارائه محصولات با کیفیت بالا و دارای استاندارد می‌باشد. این شرکت باوجود ساخت یوپی‌ اس ، همچنین در زمینه تولید فیلتر توان active ، اینورتر های فتوولتائیک و سیستم‌ های نمایش باتری  نیز می‌باشد.

اکثر محصولات شرکت پاور بیشتر آزمایش های ایمنی (TCL، CE، UL، CB، و VDE )را سپری کرده‌ اند . کمپانی power  در سال‌های آتی با توسعه و تحقیق در زمینه انرژی های تجدید پذیر محصولاتی همچون اینورتر های خورشیدی را به بازار عرضه نموده است.شرکت power 2کارخانه گسترده در کشور تایوان و همچنین ۱ کارخانه بزرگ در چین را دارا می باشد.

این شرکت با اهمیت دادن به مسئله کیفیت در محصولات خود توانسته است گواهینامه‌ های استاندارد زیر را کسب کند:

  • مدیریت کیفیت iSO9001:2008
  •  استاندارد مدیریت محیط زیست iSO14001




:: برچسب‌ها: یو پی اس برای کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : دو شنبه 14 دی 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی