.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

روکش های صندلی وظیفه تمیز نگه داشتن صندلی های خودرو را دارند و نقش مهمی در تمیزتر و زیباتر نشان دادن ماشین دارند. به طور کلی ، روکش صندلی ها به دو دسته پارچه ای / چرمی تقسیم می شوند.

مزایا و معایب روکش صندلی های پارچه ای:

یکی از مهمترین مزایای تودوزی پارچه تنوع رنگ آنها است که بسیار بیشتر از روکش چرم است.
مورد دوم اینکه برخلاف روکش چرم ، در تابستان و هوای گرم باعث تعریق سرنشینان نمی شود و همچنین در زمستان و هوای سرد باعث گرم شدن راننده و سرنشینان می شود.
از دیگر مزایای روکش های پارچه ای راحتی و دوام بالای آن است که آن را بسیار طلبکار می کند.
معایب:

از معایب تودوزی پارچه می توان به سختی تمیز و شستن اشاره کرد که در صورت کثیف بودن مشکل است و به راحتی نمی توانید روکش چرم تودوزی را تمیز کنید.

و یک نکته مهم در مورد پوشش های پارچه ای این است که تا آنجا که می توانید یک روکش با وزن و ضخامت بالا بخرید زیرا طولانی تر و با دوام تر خواهد بود ، پوشش های نازک پارچه دوام کمتری دارند.

مزایای روکش صندلی چرمی
روکش های چرمی نیز نوعی پوشش هستند که انواع مختلفی دارند و در انواع مختلفی تولید می شوند و همچنین با رنگ های متنوع تولید می شوند.

راحتی و سهولت در نظافت ، نظافت و نگهداری از اولین مزیت های روکش چرم است که در مقایسه با روکش پارچه ای بسیار آسان است ، به طوری که فقط با یک پارچه مرطوب می توانید روتختی را مانند روز اول پاک کنید. تمیز.

این نوع روکش صندلی ها بیشتر در اتومبیل های نمایندگی و مسافربری مورد استفاده قرار می گیرد ، روکش های چرمی جلوه اسپرت تری به خودرو می دهند و خودرو را زیباتر می کنند و برای کسانی که دوست دارند ماشینشان زیبا و مدرن باشد بسیار مناسب است.

معایب:

این نوع روکش های چرمی در هوای گرم و تابستان خودرو را گرم کرده و باعث تعریق سرنشینان می شود و در زمستان و هوای سرد باعث گرم شدن دیرتر خودرو و تحمل سرما بیشتر هوای سرنشینان می شود. .

برخی از ویژگی های پوشش صندلی خوب:

مقاومت در برابر سایش و دوام بالا
تعریق کمتری دارد
شستشو و تمیز کردن آسان است
بدون تغییر رنگ در نور خورشید
داشتن الیاف با کیفیت بالا و دوخت عالی
البته همه این گزینه ها ، معایب و مزایا نیز بخشی از نظرات و استانداردهای مختلف هستند و محدود به این موارد نیستند و امکان کاهش یا افزایش گزینه ها وجود دارد.

منبع:https://tehlux.com/the-best-place-to-buy-a-seat-cover-in-tehran/



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 2 تير 1400
.

فک رهن چگونه انجام میشود؟

 

اگر به مسائل حقوقی علاقمندید و یا در این حوزه دوست دارید باشید شاید تا به حال مسائلی مانند فک رهن به گوشتان خورده و یا پرونده هایی از این قبیل را دیده باشید. خوشبختانه مقنن در ماده 771 ق.م رهن را عقدی تعریف کرده مدیون مالی را به عنوان وثیقه به داین می دهد. رهن دهنده را راهن و طرف دیگر را مرتهن می گویند. در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که فک رهن چیست و چه کاربردی در مسائل حقوقی دارد پس با ما در این بحث تخصصی همراه باشید.

عقد قراداد رهن برای مرتهن جایز وبرای راهن لازم است و مرتهن می تواند هر وقت که بخواهد آن را برهم بزند ولی راهن حق انجام همچین کاری را ندارد و باید از راه قانونی این مسیر را طی کند.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400

امریه سربازی چیست؟

 

در طول سال های اخیر بسیاری از جوانان تحصیل کرده که مشمول خدمت سربازی هستند به دنبال راهی برای گذراندن دوران خدمت خود به صورت امریه سربازی می باشند. اما اطلاعات کافی در مورد امریه سربازی ندارند و نمی دانند که امریه سربازی مشمول آنها می شود یا نه!؟ در این مطلب قصد راهنمایی کسانی را داریم که می خواهند اطلاعات دقیقی کسب کنند در مورد این موضوع که امریه سربازی چیست؟ و قوانین و شرایط دریافت آن چگونه است؟

امریه سربازی چیست؟

براساس قوانین نظام وظیفه، آن دسته از مشمولان نظام وظیفه ای که قصد دارند دوران خدمت سربازی خود را جذب یکی از دستگاه های دولتی شوند به اصطلاح آن را امریه سربازی می گویند. برای گرفتن امریه سربازی، باید شرایطی را که ستاد نیروهای مسلح مقرر کرده است، داشته باشید.

اما قوانین و شرایط مورد نیاز برای گرفتن امریه سربازی چگونه است؟

 

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 1 بهمن 1399

تسمه های بسته بندی در انواع جنس ها و مدل های مختلف تولید می شود و کاربرد های مختلفی در صنایع بسیار زیادی دارد و برای بسته بندی اصولی محصولات و . . . نیاز می باشد .

تسمه های بسته بندی امروزه باعث شده اند تا حمل نقل محصولات و قطعات و . . . نیز اسان تر و راحت تر شود تسمه های بسته بندی توسط دستگاه های تسمه کش مورد استفاده قرار می گیرند ، و با اینکه سازوکار ساده ای دارند ولی  اهمیت بالایی در عمل بسته بندی دارند .

تسمه بسته بندی چیست ؟

فروش تسمه بسته بندی قم بازار خوبی را به خود اختصاص داده و خواهان و مشتریان زیادی دارد .

تسمه بسته بندی برای دستگاه های تسمه کش استفاده می شود و در سایز های مختلف توسط برند های مختلف نیز تولید می شود و حتی رنگ های مختلفی نیز دارد .

تسمه های بسته بندی به صورت رول در کارخانه ها تولید می شوند و به دست مشتریان می رسند ، تسمه های بسته بندی در جنس های مختلفی وجود دارد برای مثال می توان به ( تسمه های فلزی / پلاستیکی / عاج دار / و . . . ) اشاره کرد که هر کدام کاربرد های خاص خود را در زمان بسته بندی دارند .

 

تسمه های پلاستیکی باز به دو نوع تقسیم می شوند :

  • تسمه پلاستیکی عاج دار
  • تسمه پلاستیکی ساده
  1. عاج دار : تسمه بسته بندی عاج دار پلاستیکی دارای شیار ها و عاج های منظم بر روی خود می باشد که برای محکم نگه داشته شدن کالا توسط تسمه طراحی شده اند ، این نوع تسمه ها را می توانید به راحتی در دستگاه تسمه کش استفاده کنید ، این نوع تسمه در سایز های مختلف نیز تولید می شود و شما می توانید سایز مورد نظر خود را از بازار خرید کنید .
  2. تسمه ساده : تسمه ساده پلاستیکی بر روی خود هیچ گونه عاج و شیاری ندارد و کاملا صاف طراحی شده است و برای بسته بندی کالا های نیمه سنگین استفاده می شود و در سایز های متفات نیز تولید می شود .

نکته : تسمه های بسته کاربرد های زیادی در تولیدی ها / کارگاه ها / کاخانجات / و . . . دارند و از اهمیت بالایی در زمینه بسته بندی برخوردار هستند .

تسمه های بسته بندی PP

فروش تسمه بسته بندی قم

تسمه های پی پی از مواد اولیه پلی پروپیلن ساخته می شوند و دوام بالایی دارند و تقریبا جنسی مانند پلاستیک دارند و نوعی پلاستیک بشمار می روند .

این نوع تسمه ها در سایز های ۸ – ۱۰ – ۱۲ – ۱۶ – ۱۹ میلیری متری تولید می شوند و در صورت سفارش مشتری می توان بر اساس سایز سفارشی تسمه ها را تولید کرد .

منبع: http://iranpack.net/sale-of-qom-packing-straps/

 

 



:: برچسب‌ها: تسمه بسته بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : چهار شنبه 21 آبان 1399
.

روکش های صندلی خودرو در انواع مدل های مختلف توسط برند های متفاوت تولید می شوند و با کیفیت های متفاوت نیز تولید می شوند ، روکش های صندلی در تمیز مانند و حفاظت از صندلی های فابریک نقش مهمی ایفا می کنند و به خاطر همین موضوع باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند .

راهنمای خرید روکش صندلی

روکش صندلی خود را باید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا خرید موفقی داشته باشید برای مثال فروشگاه تهلوکس یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش روکش های صندلی می باشد ، فقط کافی است شما وارد سایت شده و بر اساس نام خودرو خودتان روکش مناسب خودرو خود را انتخاب کرده و سفارش دهید ، و می توانید هر جای ایران که هستید از سایت تهلوکس سفارش خود را انجام دهید .

روکش صندلی چرم بهتر است یا پارچه ای

روکش های صندلی وظیفه تمیز نگه داشتن صندلی های فابریک خودرو را دارند و در تمیز و زیبا تر نشان دادن ظاهر خودرو نقش مهمی ایفا می کنند ، به صورت کلی روکش های صندلی به دو دسته تقسیم می شوند : پارچه ای / چرم .

مزایای و معایب روکش های صندلی پارچه ای :

از مهم ترین مزایایی که روکش های پارچه ای دارند تنوع در رنگ بندی ان ها می باشد که نسبت به روکش های چرم بسیار می باشد .

دومین مورد این است که بر خلاف روکش های چرم در تابستان و هوای گرم باعث عرق کردن سرنشینان نمی شود ، و همچنین در زمستان و هوای سرد باعث گرم شدن راننده و شرنشینان می شود .

از دیگر خوبی های روکش های پارچه ای راحتی و دوام بالای ان می باشد باعث می شود خواهان زیادی داشته باشد .

معایب :

از معایب روکش های پارچه می توان به سخت بودن تمیز کردن و شستشوی ان اشاره کرد که در هنگام کثیف شده دشوار می باشد و نمی توانید به سادگی روکش های چرم روکش را تمیز کنید .

و یک نکته مهم درباره روکش های پارچه ای این است که هر چقدر می توانید ، روکش با وزن و ضخامت بالایی خریداری کنید چون عمر و دوام بیشتری خواهد داشت ، روکش های پارچه ای نازک دوام کمتری دارند .

مزایا روکش های صندلی چرم

روکش های چرمی نیز نوعی از روکش ها محسوب می شوند که انواع مختلفی دارند و در انواع مختلف تولید می شوند و با رنگ های متنوعی نیز تولید می شوند .

از اولین مزایایی که روکش های چرمی دارند ، راحتی و اسان بودن پاک کردن و تمیز کردن و نگهداری ان ها می باشد که در مقایسه با روکش های پارچه ای بسیار اسان است به طوری که تنها با یک دستمال مرطوب می توانید روکش را مانند روز اول تمیز کنید .

از این نوع روکش های صندلی در خودرو های آژانس و مسافربری بیشتر استفاده می شوند ، روکش های چرم ظاهر اسپرت تری به خودرو می بخشند و خودرو را زیبا تر جلوه می دهند و برای کسانی که دوست دارن خودروشان زیبا و امروزی باشد بسیار مناسب هستند .

معایب :

این نوع روکش های صندلی که چرم هستند در هوای گرم و تابستان باعث گرم شدن داخل خودرو شده و باعث عرق کردن سرنشینان می شوند ، و در زمستان و هوای سرد باعث می شوند که خودرو دیر تر گرم شود و سرنشیان بیشتر هوای سرد را تحمل کنند .

برخی از ویژگی های روکش صندلی خوب :

  • مقاومت و دوام بالا در برابر ساییدگی
  • تعریق کمتر
  • داشتن قابلیت شستشو و نظافت اسان
  • عدم تغییر رنگ در مقابل نور خورشید
  • داشتن الیاف با کیفیت و دوخت عالی

منابع:

1. https://tehlux.com/car-seat-upholstery-is-better-leather-or-fabric/

2. https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C_%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88



:: برچسب‌ها: روکش صندلی, پارچه ای و چرم ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : سه شنبه 20 آبان 1399
.

فوم های پلی اتیلن را میتوان با انواع چسب ها به دیوار و یا هر سطحی چسباند و یا به عنوان عایق میتوان در بین دو سطح قرارداد و معلق بودن آن در بین دو سطح خود میتواند خاصیت تنفس گیری را به محصول اضافه نماید.

مجموعه صدابرداران بهترین نوع از فوم های پلی اتیلن را در این بخش از فروشگاه اینترنتی صدابرداران ارائه کرده است. این فوم های پلی اتیلن از بهترین مواد اولیه و با بالاترین تکنولوژی روز تولید شده است.

فوم پلی اتیلن چیست؟

تجهیزات ایزولاسیون فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای بسیار ریز هوا که ​به خاطر داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا می باشد. پلی فوم در گسترده دمایی ۳۵- تا ۸۰+ درجه سانتیگراد قابل استفاده ​است و ضد رطوبت بوده و از نفوذ آب به داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند، در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی دارد.

پلی فوم اسفنجی است از پلی اتیلن که دارای خواص برتری نسبت به اسفنج های معمولی می باشد و می تواند به عنوان پلاستیکی مقاوم در مقابل ضربه، حرارت، رطوبت و الکتریسیته مورد استفاده قرار گیرد. پلی فوم ماده ای است کاملاً پاکیزه و غیر سمی، فاقد هرگونه بو و مزه و هیچگونه ماده خارجی و مضر را آزاد یا تولید نمی کند، و فاقد ترکیبات جانبی است. طول عمر مفید نامحدودی دارد و مستهلک نمی گردد.

پلی فوم بصورت ورقه های به عرض ۱۱۰ سانتی متر و به طول دلخواه با ضخامت ۱ تا ۵ میلی متر قابل عرضه می باشد در حال حاضر پلی فوم در رنگ‌های مختلف قرمز، آبی، زرد، سبز و سفید عرضه شده و رنگ های دیگر با سفارش قبلی قابل تولید می باشد.

مزایای فوم پلی اتیلن شامل:

  • قابلیت انعطاف و ضربه پذیری
  • مقاومت شیمیایی و فیزیکی مناسب
  • قدرت چسبندگی قوی به هر ماده ای
  • عایق رطوبتی
  • کیفیت و دوام به واسطه خاصیت ضد آب و مقاومت شیمیایی
  • راندمان بالا در جذب ارتعاش ، عایق حرارتی و ایزوله صوتی
  • عایق حرارتی و برودتی
  • کاربرد راحت و اقتصادی
  • حمل آسان و سرویس و نصب سریع

 

موارد استفاده فوم پلی اتیلن:

  • عایق وسایل الکتریکی
  • عایق دور کانال کولر
  • استفاده در تشک های طبی و کلاه ایمنی و کوله پشتی و کفش و پوشاک
  • عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی در ساختمان
  • تولید تشک های ورزشی و طبی
  • استفاده در صنایع بسته بندی و تزئین
  • عایق گرما برای یخچال و تهویه کننده هوا
  • ضربه گیر و محافظ در صنایع بسته بندی
  • استفاده در صنایع خودروسازی
  • استفاده در کف پوش ها و زیرسازی پارکت

 

منابع: 

 1.https://sedabardaran.com/product/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%81%d9%88%d9%85-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%84%d9%86-3100200-%d8%b3%d8%a7/

2. https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86



:: برچسب‌ها: فوم پلی اتیلن ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 17 آبان 1399
.

بهزاد صمدی با تاکید بر اینکه سرنوشت بازار سرمایه فعلا به انتخابات آمریکا گره خورده است، اظهار کرد: به نظر می رسد خریداران فعلا گارد حفاظتی گرفته اند و منتظر نتیجه انتخابات آمریکا هستند زیرا این انتخابات نقش تعیین کننده ای در قیمت دلار خواهد داشت.

وی با اشاره به تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار سرمایه ایران در دوره های گذشته توضیح داد: در سال ۲۰۱۶ که ترامپ و کلینتون با یکدیگر رقابت می کردند، کلیت بازار روی انتخاب کلینتون توافق داشتند و بعد از انتخاب ترامپ بازار یک روز منفی شد. همچنین واکنش بازار سرمایه به انتخابات آمریکا این بود که شاخص به مدت سه روز منفی شد.

این تحلیلگر بازار سرمایه ادامه داد: به نظر می رسد این دوره نسبت به دوره های قبل تفاوت ویژه ای دارد. در واقع درحال حاضر همه بازار به یک شخص خاص نظر ندارد. شاید کلیت بازار سرمایه علاقه داشته باشد که ترامپ انتخاب شود و و دلار در همین قیمت بماند اما به نظر می رسد عده ای نیز اعتقاد دارند اگر بایدن انتخاب شود، قیمت دلار کاهش می یابد و گره شرکتها باز می شود و در تولید و فروش شرکتها تاثیر خوبی خواهد داشت.

صعود شاخص بورس تا یک میلیون و ۸۵۰ هزار واحد

صمدی با تاکید بر اینکه در مردادماه پول هوشمندی از بازار سرمایه خارج شد، گفت: باید دید پول هوشمندی که بازار را هدایت می کند علاقه دارد چه کسی برنده انتخابات شود. همچنین باید منتظر ماند و دید سیاست شرکتها با مشخص شدن رئیس جمهور بعدی آمریکا چگونه شکل می گیرد. ممکن است انتخاب ترامپ باعث شود دلار در محدوده ۳۰ هزار تومان بماند، درحالی که انتخاب بایدن باعث کاهش نرخ دلار تا ۱۷ هزار تومان خواهد شد.

منبع:

 https://www.mashreghnews.ir/news/1137879/%da%86%d9%87-%d8%b3%d8%b1%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa#ref=shahrekhabar



:: برچسب‌ها: بازار بورس ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : دو شنبه 12 آبان 1399
.

کف پایی های ژله ای پژو ۲۰۶ :

کف پایی های ژله ای در انواع طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند و ویژگی های بسیاری دارند برای مثال :

جنس بسیار لطیف و نرمی دارند

قابل انعطاف هستند ( بر خلاف کف پایی های سه بعدی )

شستشوی راحت

دوام و مقاومت بالایی دارند

اما بر خلاف تمامی این گزینه ها که گفته شد دارای معایبی نیز هستند برای مثال :

تمام کف خودرو را نمی پوشانند

در صورت استفاده کردن زیاد تغییر رنگ می دهند

به هنگام سوار و یا پیاده شدن جابجا می شوند

و این ها نیز از برخی معایب کف پایی های ژله ای بود ، ولی به صورت کلی و در کل باید گفت که کف پایی های ژله ای برای افرادی که خودرو اسپرت و جوان پسند می خواهند گزینه ی مناسبی است .

 

مزایا :

  • کف خودرو را به صورت کامل می پوشانند
  • عایق سرما هستند به دلیل داشتن الیاف در زیر کف پایی
  • محکم و با دوام هستند
  • قالب خودرو می باشند

معایب :

  • انعطاف پذیری پایینی دارند
  • شکننده هستند
  • قابل شستشو نمی باشند و یا شستشوی دشواری دارند
  • و این بود برخی از معایب و مزایا کف پایی های سه بعدی

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت https://tehlux.com/how-many-types-of-soles-are-there-for-the-peugeot-206/ مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کف پایی های ژله ای 206 , کف پایی خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : جمعه 2 آبان 1399
.

کیف ها و کاور های گوشی در طرح ها و مدل های مدرن و کلاسیک تولید می شوند و حتی در رنگ بندی های متنوعی تولدی می شوند و به مشتریان عرضه می شوند .

جنس کاور های گوشی می توان از پارچه / پلاستیک / شیشه ای و یا لاتکس باشد که هر کدام خواهان و طرفداران خاص خود را دارند .

برای مثال کاور های گوشی با جنس پلاستیک از تنوع رنگ بسیار بالایی برهره می برند و کیفیت بالایی نیز دارند و برای تمامی گوشی های همراه مناسب می باشند .

کاور های پارچه بیشتر برای افرادی که شغل های سخت دارند مناسب است یعنی این نوع کاور ها گوشی را از دست گردغبار / آب / ضربه محکم حفظ می کند و باعث می شود گوشی سالم بماند به خاطر همین این نوع کاور ها خواهان زیادی بین مردم دارند که یکی از این نوع کاور ها کاور های کلاسوری می باشند که علاوه بر پشت گوشی صفحه تاچ گوشی همراه شما را نیز پوشش می دهند و از ضربه جاوگیری می کنند .

آیا استفاده از کاور برای گوشی ضرر دارد ؟

استفاده از کاور گوشی خیلی کار خوبی می باشد ، چون باعث می شود گوشی تمیز تر و سالم تر نگهداری شود ولی با شرایطی .

اگر شما هنگام شارژ گوشی خود از کاور استفاده می کنید ، باعث می شود تا عمر باتری گوشی شما کمتر شود چرا ؟

چون باتری در هنگام شارژ گرم می شود و این گرما توسط قاب پشتی خود گوشی دفع شده و خارج می شود ، ولی هنگامی که گوشی دارای کاور باشد باعث می شود گرمای باتری خارج نشده و باتری گرم تر و گرم تر شود و گرما برای باتری مضر است و شما با ادامه دادن هر باره این کار عمر باتری شما کاهش می یابد و این بود یکی از معایب کیف و یا کاور های گوشی .

آیا کاور گوشی خود را تمیز کنیم ؟

بله ، شما باید کاور گوشی خود را هر چند وقت یک بار توسط دستمال پارچه ای مرطوب تمیز کنید و اگر دارای شیار های نازک و کوچک می باشد عمل تمیز کردن را توسط گوش پاککن و یا مسواک انجام دهید تا کاور گوشی تمیز تر شود .

چرا کاور گوشی را باید تمیز کنیم ؟

چون کاور گوشی محل تجمع انواع میکروب ها می باشد که در طول روز از دستان شما به کاور و گوشی منتقل شده است و شاید باعث شود خودتان و یا اطرافیانتان به ویروس و یا بیماری مبتلا شوید به خاطر همین موضوغ که توسط دانشمندان نیز تایید شده است ، شما باید کاور گوشی خود را تمیز کرده و ضد عفونی کنید تا از اتفاقات ناشی از ان جلوگیری کنید .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت هشت ایران مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کاور گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : پنج شنبه 24 مهر 1399
.

صادق زیباکلام، تحلیلگر مسائل سیاسی،‌ می‌گوید، برای مردم سوال پیش آمده که رفتن به پای صندوق و رأی دادن و انتخاب این دولت یا آن دولت، این رئیس‌جمهوری یا آن رئیس‌جمهوری،‌ این مجلس یا آن یکی چه تاثیری بر سیاست‌های کلان کشور می‌گذارد؟ آیا سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تغییر کرده؟ چه تغییر مهمی یا حتی چه تغییر غیرمهمی رخ داده که ما بگوییم،‌ این تغییر در نتیجه شرکت مردم در انتخابات بود. بنابراین مردم می‌گویند، برای کدام فایده و حاصل برویم رأی بدهیم؟

بخش هایی از گفتگو با صادق زیباکلام را بخوانید؛

مردم در انتخابات ۱۴۰۰ هم رأی نخواهند داد. البته مقصودم از «مردم» آن ۲۴ میلیون نفری هستند که به آقای روحانی رأی دادند و همچنین آن یک و نیم میلیونی که در هفتم اسفند ۹۴ در تهران به آقای محمدرضا عارف رأی دادند. مقصودم از مردم فقط این بخش از جامعه است. در واقع تنها کسانی که همچنان به پای صندوق رأی می‌روند، طرفداران اصولگرا و اگر دقیق‌تر بگوییم، طرفداران جریان های تندرو و قشرها و لایه‌های حای آن هستند که پای صندوق آرا خواهند رفت. مساله اما این است که بخش عمده‌ای از قشرها و لایه‌های اجتماعی، به خصوص تحصیل‌کرده‌ها،‌ شهرنشین‌ها و دانشجوها، دیگر پای صندوق رأی نخواهند رفت.

 

منبع: خبر آنلاین



:: برچسب‌ها: صندوق رای , انتخابات ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : سه شنبه 15 مهر 1399
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی